Met een schat aan data en jarenlange ervaring helpen we je bij het winnen van de opdracht
Wij houden van eerlijk en transparant zaken doen. Hieronder tref je de antwoorden op de meest gestelde vragen. Heb je aanvullende vragen? Neem gerust contact op!
Als wij je succesvol bemiddelen vragen we het eerste jaar 10% marge over het uurtarief. Na 1 jaar verlagen we deze marge naar 8%, het jaar daarop en alle volgende jaren hanteren we 6%.
We betalen je factuur binnen 16 dagen, je hoeft dus niet op je geld te wachten!
Wij geloven niet in wurgcontracten. Als jij je opdracht, inclusief eventuele verlengingen, goed hebt afgerond staat het je vrij om bij dezelfde opdrachtgever een nieuwe samenwerking aan te gaan, in welke vorm dan ook! Als we een samenwerking aangaan gebruiken wij onze standaard overeenkomst
De fijne samenwerking met Freep heeft mij zeer goed geholpen bij het verkrijgen van mijn eerste opdracht als zelfstandig professional. Op basis van mijn ervaringen hebben ze de juiste match gemaakt met de selectiecriteria van de Omgevingsdienst. Daarbij was de kennis van de markt en de tarieven essentieel. Dank Freep!
Zo werkt onze dienstverlening
Omdat het proces verloopt via een aanbesteding is het belangrijk dat je een goede kans maakt om de opdracht te winnen. Bij een match starten we het offertetraject, bij twijfel laten we dit binnen 1 werkdag weten.
Het SNA-keurmerk is het keurmerk voor de uitzendsector en aannemers van werk en is ontwikkeld om de risico’s van inleners van arbeid en opdrachtgevers van werk te beperken. Detacheerders en payrollondernemingen vallen ook onder het keurmerk omdat ook zij arbeid ter beschikking stellen. De dienstverlening en de processen van Freep worden twee keer per jaar gecontroleerd (audit). Onze actuele certificering kun je hieronder downloaden.
downloadMissie
We helpen interim professionals binnen het publieke domein succesvol te ondernemen
Dit zijn onze kernwaarden
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox