Edam-Volendam

Zorgregisseur

Edam-Volendam

  • max €59 per uur

  • Noord-Holland

  • 36 uur per week

  • Zorg en Welzijn
  • 13 juli 2021

  • 31 december 2021

De opdracht­omschrijving

Organisatie

Edam-Volendam: een wereldmerkMet meer dan 36.000 inwoners en een oppervlakte van ruim 8.000 hectare bestaat Edam-Volendam uit tien kernen en buurtschappen met een eigen verhaal, eigen tradities en een rijke cultuur. Vissers, boeren en stedelingen. Klederdracht, kaas, paling, veenweiden, polder, water, talloze monumenten, sport, toerisme en muziek. Nuchter, eigenwijs, sociaal, onafhankelijk, coöperatief, betrouwbaar, ambitieus, slagvaardig en werklustig. Een palet van verscheidenheid dat kleur geeft aan onze gemeente en het tevens aantrekkelijk maakt voor mensen van ver buiten de gemeentegrenzen om ons te bezoeken. Edam-Volendam is een wereldmerk.

Ondernemend en BetrokkenSamen met inwoners, bedrijven en instellingen bouwt het bestuur en de gemeentelijke organisatie aan een gemeenschap die bijdraagt aan het welzijn. De inwoners zijn makkelijk in contact, benaderbaar en hechten waarde aan gelijkwaardigheid. Mensen zijn zichzelf, voelen een onderlinge verbondenheid en houden van hard werken. Betrokkenheid en ondernemerschap zijn de belangrijkste ingrediënten voor onze ambities. Ze staan aan de basis van ons succes. Door onze saamhorigheid en onderlinge verbondenheid weten we wat er leeft en waar we elkaar kunnen helpen. Met onze ondernemende geest krijgen we dingen voor elkaar. We zetten onszelf in als mensen met ieder onze eigen kwaliteiten en bundelen zo onze krachten voor een betrokken en ondernemende gemeente. Onze missie luidt dan ook: ‘Ondernemend en Betrokken’.

De gemeente Edam-Volendam is een aantrekkelijke gemeente om in te leven, te wonen en te werken. Als gemeente kijken we van buiten naar binnen (samen met de inwoner), werken we volgens het principe Van Ik-naar-Wij, bouwen we op vertrouwen, zijn we resultaatgericht binnen een goede werksfeer en is er voor de medewerker ruimte voor ontwikkeling, opleiding en doorgroeimogelijkheden binnen de organisatie.

Opdracht

Als zorgregisseur ben je verantwoordelijk voor een goede afhandeling van complexe meldingen en aanvragen van inwoners op het gebied van jeugd. Naast je collega’s binnen het Breed Sociaal Loket werk je nauw samen met een aantal ketenpartners denk aan;  een jeugdarts, maatschappelijk werkers, een GZ-psycholoog, jeugdbeschermers en jeugdmaatschappelijk werkers welke gezamenlijk het zorgteam (lokaal team) vormen. Als zorgregisseur indiceer je zorg, doorzie je verhoudingen, voer je procesregie, laat dit los zodra het kan en anticipeer je op veranderingen. Je zet actief in op contact met betrokken partijen, bent zichtbaar voor de inwoner en kan “breed” over je vakgebied kijken. We verwachten dat je als zorgregisseur toegankelijk bent, laagdrempelig acteert, verbindingen legt, interdisciplinair overleggen voorzit, samenwerkt en stressbestendig bent.

 

Competenties

Zorgvuldigheid, flexibiliteit, probleemoplossend vermogen, klachtgerichtheid, stressbestendig, sterke communicatieve vaardigheden en een doorzetter.

 

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 6 jaar binnen het sociaal domein
  • In het bezit van een SKJ registratie (vermeld het nummer en de verloopdatum in het cv)
  • Aantoonbare werkervaring binnen een gemeentelijke instelling
  • Uiterlijk beschikbaar per 1 augustus 2021

De Wensen

  • Detavast constructie: de kandidaat is bereid tot kosteloze overname na minimaal 6 maanden inhuur bij wederzijds goedvinden voor een vast dienstverband (hier kunnen geen rechten aan ontleend worden) (10 pt)
  • Aantoonbare werkervaring met het voeren van procesregie bij complexe casuïstiek binnen het zorgdomein (20 pt)
  • Aantoonbare kennis van en werkervaring met de jeugdwet (15 pt)
  • Een afgeronde opleiding / training op het gebied van WMO (15 pt)
  • Aantoonbare werkervaring met het opstellen van een plan van aanpak (20 pt)

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox