Gemeente Steenbergen

WOZ Taxateur

Gemeente Steenbergen

De opdracht­omschrijving

De gemeente Steenbergen, met haar 25.000 inwoners, vijf dorpen en een stad, is een gemeente om trots op te zijn. De kernen De Heen, Dinteloord, Kruisland, Nieuw-Vossemeer, Steenbergen en Welberg hebben elk een eigen karakter en dynamiek, maar samen zijn ze één. Het is er fijn wonen, werken en recreëren, voor iedereen. In 2022 vieren ze met elkaar het 750-jarig bestaan van de stad Steenbergen én dat ze 25 jaar één gemeente zijn.
De gemeentelijke organisatie is volop in ontwikkeling en zet zich dagelijks vol ambitie in voor alle inwoners, ondernemers en bezoekers. Vanuit een rijk verleden, bouwen we samen aan een mooie toekomst. Uitgangspunten hierbij zijn participatie en kerngericht werken. Dit doen we vanuit de kernwaarden betrokken, wendbaar en samenwerken. Wij maken het mogelijk dat Steenbergen in de toekomst een fijne plek blijft om te wonen, werken en recreëren.

 

Voor de afhandeling van de informele bezwaren/klantencontact die bij ons binnen komen naar aanleiding van de aanslagen die 25-2-2023 zijn verstuurd, zijn wij opzoek naar een taxateur.
De werkzaamheden zullen variëren van telefonisch klantencontact tot het beoordelen van de WOZ-waarde naar aanleiding van de aanslag.
Indien de waarde aangepast wordt dient deze waarde verwerkt te worden in het pakket LEVEL. Kennis van het pakket LEVEL is hierbij een must.

De Eisen

  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.

De Wensen

  • Het cv is voorzien van referenties met betrekking tot (met contactgegevens) of deze kunnen op aanvraag direct aangeleverd worden (dit moet dan ook op het cv aangegeven zijn).
  • Uw kandidaat heeft minimaal een afgeronde HBO opleiding in de richting van taxateur of gelijkwaardige opleiding. Dit moet blijken uit het cv.
  • Uw kandidaat heeft minimaal 3 jaar ervaring als taxateur. Dit moet blijken uit het cv.
  • Uw kandidaat heeft kennis van het pakket LEVEL. Dit moet blijken uit het cv.
  • Uw kandidaat heeft werkervaring bij een gemeente. Dit moet blijken uit het cv.
  • Uw kandidaat beschikt over onderstaande competenties. Dit kan worden getoetst in een persoonlijk gesprek. - Resultaat gericht werken; - Integraal werken; - Politieke sensitiviteit; - Kwaliteit- en klantgericht werken; - Integriteit; - Besluitvaardigheid; - Flexibel gedrag; - Stressbestendigheid; - Plannen en organiseren; - Samenwerken.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox