Gemeente Bergen op Zoom

WMO-adviseur

Gemeente Bergen op Zoom

  • geen max tarief

  • Noord-Brabant

  • 36 uur per week

  • Zorg en Welzijn
  • 15 juli 2021

  • 31 december 2021

De opdracht­omschrijving


Voorwaarden inschrijvingen
ALLEEN KANDIDATEN AANBIEDEN DIE DAADWERKELIJK VOOR DE GEVRAAGDE UREN BESCHIKBAAR ZIJN!!!

Randvoorwaarden CV

Met een CV wordt bedoeld een overzicht van de werkervaring van de aangeboden kandidaat. De CV is in het Nederlands opgesteld en wordt verstrekt in PDF. De ingediende CV mag maximaal bestaan uit 4 pagina’s dubbelzijdig. In de CV dienen minimaal de onderstaande punten benoemd te worden:
  • Welke werkzaamheden / projecten uitgevoerd zijn, het werkbestand en uw rol hierin.
  • Start- en einddatum van de werkzaamheden (aantal uur per week)
Indien de CV de bovengenoemde punten niet bevat kan de aanbieding terzijde gelegd worden.

Overige randvoorwaarden
  • Indien de opdracht aan een ZZP’er gegund wordt, wordt er gewerkt met een Modelovereenkomst VNG.
  • Kandidaat kan en VOG verklaring overleggen.

Vergoedingen

Parkeren:
  • Een parkeervergunning wordt niet verstrekt door de gemeente Bergen op Zoom. Indien de werknemer een parkeervergunning aan wil vragen kan hiervoor contact opgenomen worden met Parkeerbeheer Bergen op Zoom.
Reiskosten:
  • Woon – werk kilometers worden niet vergoed.
  • Kilometers gemaakt op het werk met de auto kunnen gedeclareerd worden, de vergoeding hiervoor bedraagt € 0,19 per kilometer.
Telefoon:
  • De werknemer dient zelf zorg te dragen voor een mobiele telefoon.
  • De kosten voor de aanschaf en het gebruik van de mobiele telefoon dienen in het uurtarief opgenomen worden.
Werkplek:
  • Door de gemeente Bergen op Zoom wordt een werkplek (bureau) ter beschikking gesteld waarvan de medewerker gebruik kan maken. De medewerker dient zelf een deugdelijke laptop mee te brengen en toebehoren om de werkzaamheden op uit te voeren. Met deze laptop kan de medewerker inloggen op het netwerk van de gemeente Bergen op Zoom.

 

 

In 2015 zijn we als gemeente verantwoordelijk geworden voor veel taken op het gebied van jeugdhulp, maatschappelijke ondersteuning, werk en inkomen. Om vragen van onze inwoners voor hulp en ondersteuning beter te kunnen beantwoorden, bouwen we aan één integrale toegang voor het sociaal domein. We noemen dit in Bergen op Zoom de Uitvoeringsorganisatie Sociaal Domein.

Met ruim 140 medewerkers zorgen we er voor dat we onze dienstverlening de komende jaren optimaliseren. We zijn toegankelijk, benaderbaar en goed bereikbaar voor onze inwoners en partners. We ontwikkelen het werken volgens één proces en we registreren in één systeem.

Voor de werkzaamheden vanuit de Wet Maatschappelijke Ondersteuning zijn we op zoek naar:

WMO-adviseur
 (36 uur per week)
 

De functie
Als WMO-adviseur analyseer je de hulpvraag van de cliënt  en ben je verantwoordelijk voor het informeren en adviseren over het voorliggend veld en indiceer en selecteer je WMO maatwerkvoorzieningen. Je voert hiervoor “gekantelde keukentafelgesprekken” en neemt een besluit conform van wet- en regelgeving, het gemeentebeleid en jurisprudentie. Je stelt ondersteuningsplannen op en je werkt samen met externe partijen (zorgaanbieders en leveranciers). In onze gemeente werken we met Wmo adviseurs in twee verschillende specialisaties te weten  het specialisme beschermd wonen & begeleiding en het specialisme op het gebied van voorzieningen, hulpmiddelen en huishoudelijke ondersteuning.

Jouw profiel, je bent een regisseur, een verbinder, analytisch, slagvaardig, stressbestendig, flexibel, gedreven, klantgericht, collegiaal, zelfstandig, communicatief vaardig; zowel mondeling als schriftelijk.

Wij vragen

  • Een afgeronde HBO opleiding op het gebied van ergotherapie, bewegingstechnologie, fysiotherapie, maatschappelijk werk, verpleegkundige, Social Work of een vergelijkbare opleiding;
  • Minimaal 2 jaar werkervaring in een soortgelijk werkveld;
  • Ervaring met het stellen van diverse indicaties.
  • Kennis en ervaring met het registreren in Suite voor Sociaal Domein;
  • In het bezit van rijbewijs B.


Wij bieden
Een uitdagende functie met ruimte voor initiatief in een ambitieuze organisatie.

De gesprekken worden gepland in week 25

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Minimaal 2 jaar ervaring als WMO adviseur
  • Kan zo snel mogelijk starten. Uiterlijk 15 juli 2021
  • Afgeronde HBO opleiding
  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.
  • Kandidaat is beschikbaar voor 36 uur per week

De Wensen

  • Uit het gesprek blijkt (of wordt getoetst door bv casussen) of de in de vacature gevraagde competenties aanwezig zijn.
  • De 3 kandidaten met de hoogste score van de gunningscriteria kunnen uitgenodigd worden voor een gesprek. Tijdens dit gesprek wordt gekeken of het CV van de kandidaat aansluit op de door ons gestelde criteria voor deze vacature.
  • Kennis (recente) van en ervaring Suite4 Werk
  • Aantoonbare recente kennis en ervaring met het stellen van diverse indicaties. Middels concreet voorbeeld duidelijk omschrijven in het CV.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox