Gemeente Zeist
geen max tarief
Utrecht
24 uur per week
06 april 2022
06 oktober 2022
Organisatie
De gemeente Zeist is een moderne werkgever met medewerkers die betrokken en vooral zichzelf zijn. We werken op basis van onze kernwaarden ‘vertrouwen, kracht en nabijheid’. De werksfeer is open en prettig. Met zo’n 400 collega’s werken we voor en met ongeveer 65.000 inwoners. Daardoor is het niet te massaal, zijn de lijnen kort en de mogelijkheden groot. Onze cultuur is informeel, onze werkwijze integraal en interactief. Ontwikkeling is voortdurend vereist en belangrijk: als organisatie weten wat er in de samenleving speelt en daar flexibel op inspelen.
Als medewerker van de gemeente Zeist voel je je echt betrokken bij Zeist en haar inwoners. Er is veel te doen om onze gemeente nu en in de toekomst voor iedereen aantrekkelijk te houden. Samen met je collega’s werk je er continu aan om dat voor elkaar te krijgen. We staan met onze organisatie voor de uitdaging om de dienstverlening aan de inwoners, bedrijven en instanties van Zeist te blijven verbeteren. Dat doen we samen en daarbij richten we ons op onze klant. Sterker nog, we vertrekken vanuit de klant. In onze organisatie vormen we op een eigentijdse manier de schakel tussen politiek en burger.
Opdracht
Als webredacteur ben je verantwoordelijk voor het up to date houden van productinformatie op onze website Zeist.nl. Je werkt hierin nauw samen met 3 online media adviseurs. Iedere online media adviseur is verantwoordelijk voor eigen afdeling/onderwerpen op de website. Jij bent werkzaam voor alle afdelingen.
Je werkt nauw samen met je directe collega’s van team communicatie en jouw kennis en flexibiliteit schakel je snel en weet jij de diverse projecten optimaal te ondersteunen. Je schakelt gemakkelijk met iedereen en gaat voor resultaat. Je bent doortastend en durft af en toe best collega’s uit te dagen. Als het nodig is, geef je tegengas.
Jouw belangrijkste taken:
Dit ben je
Belangrijk is dat je gestructureerd kunt werken, ervaring hebt met CMS systemen en kennis hebt van online communicatie. Ook heb je goed gevoel voor tekst en beeld. Je bent een sociale, enthousiaste en flexibele teamspeler die makkelijk kan schakelen en goed weet om te gaan met werkdruk. Aangezien je veel informatie op internet publiceert is het belangrijk dat je beschikt over een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal zodat je de informatie zakelijk en tegelijkertijd begrijpelijk weet te communiceren. Je bent analytisch en beschikt over goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden. Je bent accuraat en een harde werker en hebt ruime ervaring met het Typo3 CMS-systeem. Je hebt een HBO-opleiding richting communicatie, journalistiek of nieuwe media en je vindt het leuk om zelfstandig te werken maar je durft ook om begeleiding te vragen als het nodig is. Ook heb je ervaring met een taakgerichte website, photoshop en kennis van nieuwsbrieven, digitale formulieren en google analytics.
Competenties
- Klantgerichtheid.
- Samenwerkingsgerichtheid.
- Vernieuwend denken en handelen.
- Resultaatgerichtheid.
- Kan zelfstandig opereren.
- Oordeelsvorming.
- Pro-actief.
- Mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid.
- Overtuigen.
- Kan goed schakelen.
- Kan omgaan met pieken en dalen in werkdruk.
- Omgevingsbewustzijn.
Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox