Gemeente Meierijstad

Functioneel applicatiebeheerder financiën

Gemeente Meierijstad

De opdracht­omschrijving

Opdrachtomschrijving

Als functioneel applicatiebeheerder financiën weet je heel veel van uiteenlopende processen en allerlei applicaties die te maken hebben met financiën. Als functioneel applicatiebeheerder ben je verantwoordelijk voor de inrichting van de applicaties en zorg je dat ze doen wat ze moeten doen.
Komend jaar vervangen we ons huidige financiële systeem. Naast het beheren van het huidige systeem, ben je als beheerder ook betrokken bij de voorbereiding en implemenatie van het nieuwe systeem. De tijdsverdeling is ongeveer 50-50.
Je bent gericht op het verlenen van service, brengt prioriteiten aan en blinkt uit in de rol van verbinder. Jij komt met realistische initiatieven, ziet ontwikkelkansen en benut ze ook. Daarnaast weet je je communicatief helder en gemakkelijk uit te drukken. Ook heb je een duidelijk en compleet beeld van processen en taken bij het financiële systeem.
In jouw takenpakket zit:

  • Het vertalen van de wensen van de gebruiker en op beleidsniveau meedenken over de verdere verbetering van werkprocessen.
  • Het testen en invoeren van nieuwe releases, waarbij jij gebruikershandleidingen en werkinstructies maakt en onderhoudt. Je zorgt voor duidelijke en heldere uitvoeringsplannen.
  • Het beantwoorden van allerlei vragen van eindgebruikers, die je vervolgens intern of met leveranciers bespreekt.
  • Het opleveren van managementinformatie aan de hand van rapportages, dashboards en overzichten.
  • Het voortouw nemen bij het (zelf) oplossen van storingen

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.
  • Werk- en denkniveau HBO, dit dient te blijken uit het cv.
  • Gerichte werkervaring Meer dan 3 jaar. • Je hebt aantoonbare meerjarige ervaring met het functioneel applicatiebeheer van een financieel pakket binnen een gemeente. • Je hebt aantoonbare ervaring met het vervangen van een applicatie voor de financiële keten. Dit dient te blijken uit het cv.
  • Locatie 75% van de tijd kun je op locatie in Veghel zijn.

De Wensen

  • Interview Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria. In het gesprek wordt verder ingegaan op de functie eisen en gunningscriteria.
  • Ervaring Kandidaat heeft bij voorkeur ervaring met de applicaties Key2financiën en Lias.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox