Gemeente Amersfoort

Verkeerskundig adviseur

Gemeente Amersfoort

De opdracht­omschrijving

Opdrachtomschrijving

Amersfoort is als stad volop in ontwikkeling. Met een verstedelijkingsambitie van 10.000-14.000 woningen richting 2040 groeit de stad hard. Deze groei vindt voornamelijk binnenstedelijk plaats. Door het grote aantal projecten dat loopt, en de gewenste snelheid in realisatie, zijn we op zoek naar uitbreiding van ons team Mobiliteit. 
Als verkeerskundig adviseur draag je onder andere bij aan de versnelling van de vele (inbreidings)projecten in de stad. In projectteams werk je samen met collega's van andere disciplines en zorg jij voor advisering over verkeersveiligheid/-ontsluiting, parkeren en de (nieuwe) weginrichting/de aansluiting op de bestaande omgeving. 
Daarnaast zal een deel van het werk bestaan uit diverse werkzaamheden, waaronder het verbeteren van de bereikbaarheid voor fiets en voetganger, het verder brengen van mobiliteitshubs, enz. 

LET OP!
In het kader van gelijke kansen en het voorkomen van manipulatieve inschrijvingen, waarbij een inschrijver veel verschillende cv’s indient en zo kan sturen op wie in de top komen, mag een inschrijver maximaal 1 offerte/kandidaat aanbieden. Bij meer dan 1 aangeboden offerte/kandidaat zal alleen de eerst binnengekomen aanbieding meedingen naar de opdracht.

Urenregistratie/facturatie
De gewerkte uren dienen te worden geregistreerd via de inhuurdesk van de Gemeente Amersfoort en na akkoord van de inhurende manager kan er via Mijn inhuurdesk op Gemeenteamersfoorthuurtin.nl een factuur digitaal worden verzonden aan de gemeente.

Kandidaatomschrijving

Je hebt HBO werk-/denkniveau en je bent een deskundige en prettige gesprekspartner voor collega's, inwoners en projectontwikkelaaars. Je communiceert mondeling en schriftelijk goed en je beschikt over een gezonde dosis overtuigingskracht. Je voelt je thuis in complexe opgaven en je denkt in kansen. In je advisering heb je oog voor de korte, de middellange en de lange termijn. Je bent flexibel en proactief in je advisering. Samenwerking en integraliteit zijn voor jou kernwaarden.

Interviewplanning

De interviews worden gepland in week 25/26.

Toelichting op rooster

Flexibel en hybride werken kan in overleg met de leidinggevende.

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Werkervaring Kandidaat heeft minimaal 5 jaar relevante recente werkervaring in 50.000+ gemeente.
  • Opleiding Kandidaat heeft minimaal afgeronde HBO opleiding in relevante richting (verkeerskunde).
  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.

De Wensen

  • Werkervaring Kandidaat heeft aantoonbaar recente relevante ervaring bij 100.000+ gemeente met een (binnenstedelijke) verstedelijkingsopgave.
  • Werkervaring 2 Kandidaat heeft aantoonbare ervaring met inbreidingsprojecten. Toon aan met het CV.
  • Werkervaring 3 Kandidaat heeft kennis van de stad Amersfoort en de opgaven waarvoor zij staat. Is niet noodzakelijk maar wel een pré.
  • Interview Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria. Tijdens het interview zal worden getoetst op werkervaring, relevante kennis en affiniteit met de uit te voeren opdracht. Ook worden gewenste competenties getoetst.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox