ABG organisatie

vakspecialist allround medewerker Burgerzaken Backoffice / medewerker BRP/IPR

ABG organisatie

De opdracht­omschrijving

De ABG-organisatie

De ABG-organisatie is de ambtelijke organisatie van de gemeenten Alphen-Chaam, Baarle-Nassau en Gilze en Rijen.
Samen met de drie gemeentebesturen zorgen wij ervoor dat de producten en diensten zijn afgestemd op de lokale behoeften van inwoners, bedrijven en belangenverenigingen. 

Kijk voor meer informatie over de ABG-organisatie op www.abg.nl.

 

Wij zijn op zoek naar een ervaren vakspecialist allround medewerker Burgerzaken Backoffice / medewerker BRP/IPR voor 36 uur per week, voor de periode 01-04-2021 tot 1-06-2021 voor de ABG organisatie: gemeente Alphen-Chaam, Baarle-Nassau en Gilze en Rijen.
Als vakspecialist Burgerzaken ben je verantwoordelijk voor de kwaliteit en beheer van de Basis Registratie Personen (BRP) en de continuïteit van het systeem. Daarnaast voer je ook andere backoffice taken uit voor Burgerzaken.


Wat zijn je taken?

Verwerken van eerste vestigingen en hervestigingen uit het buitenland;
In behandeling nemen van complexe casussen met toepassing van IPR, tevens verwerken in de BRP
Behandelen correctieverzoeken van gegevens in de BRP.

Uitvoeren adresonderzoeken
Ondersteunen bij huwelijken en alle voorkomende werkzaamheden op gebied van burgerlijke stand en huwelijksadministratie


Wat vragen we?
- Opleiding BABZ (verdieping) en/of BRP-specialist;
- Kennis van IPR
- Minimaal 3 jaar aantoonbare ervaring met backoffice werkzaamheden burgerzaken; specifieke ervaring op alle hierboven genoemde werkzaamheden is een absolute pré

- ervaring in een ambtelijke fusieorganisatie waarbij je voor verschillende gemeenten werkt.


Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Kandidaat heeft ervaring in een ambtelijke fusieorganisatie waarbij je voor verschillende gemeenten werkt.
  • Kandidaat kan zowel zelfstandig als in teamverband werken
  • Kandidaat heeft kennis van IPR
  • Kandidaat past binnen het team
  • Is kandidaat/bent u beschikbaar voor het aantal uren per week zoals in de aanvraag is aangegeven?
  • Is kandidaat in staat op de in de aanvraag genoemde startdatum te starten met de opdracht?
  • Kandidaat heeft Minimaal 3 jaar aantoonbare ervaring met backoffice werkzaamheden burgerzaken; specifieke ervaring op alle hierboven genoemde werkzaamheden is een absolute pré
  • Kandidaat heeft Opleiding BABZ (verdieping) en/of BRP-specialist;
  • Kandidaat beschikt over goede communicatieve vaardigheden
  • Kandidaat is Resultaatgericht
  • Kandidaat voldoet aan de in de functiebeschrijving genoemde opleidingseis. Dit moet blijken uit de CV.

De Wensen

  • Kandidaat beschikt over 1 of meer referenties

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox