Gemeente Zoetermeer

Uitvoerend financieel administratief medewerker

Gemeente Zoetermeer

De opdracht­omschrijving

Organisatie
Iedereen die bij de gemeente werkt, bouwt direct of indirect en uit volle overtuiging mee aan Zoetermeer. Door heldere keuzes te maken, verbindingen te leggen en uit te gaan van ieders eigen kracht zien we de stad mooier en beter worden. We zijn trots op het resultaat van vandaag en bouwen aan de resultaten van morgen.

Samen, open, flexibel en lerend creëren we oplossingen voor maatschappelijke vraagstukken. Groot en klein, voor de stad en de mensen, voor nu en de toekomst. We zien mogelijkheden, benutten kansen en maken ruimte voor ideeën en initiatief. Met hart voor de stad samen bouwen aan het Zoetermeer van vandaag én morgen. Dat is de missie waar wij voor gaan!

Afdeling
Met een begroting van ongeveer 400 miljoen euro is de gemeente Zoetermeer geen ‘big spender', maar ook niet bepaald een kleintje. Overigens vinden wij de hoogte van de meerjarenbegroting minder interessant dan de vraag of het geld doeltreffend en doelmatig besteed wordt. Daar zorgen de 70 medewerkers van de afdeling Financiën & Control (F&C) voor. Zij werken in drie teams aan een gezonde financiële huishouding. Dit zijn de teams Administratie, Expertise en Advies. Naast de financiën ontwikkelt de afdeling F&C zich ook steeds meer richting het gebruik van data en is zij mede verantwoordelijk voor de implementatie van datagedreven werken. Zo is de coördinatie van het gemeente brede BI-team bij F&C gepositioneerd en adviseren de business adviseurs mede op basis van data. De functie is bij het team Administratie.

De administratie is modern en jij denkt mee met ons mee over de optimalisering van de werkprocessen. Je komt in aanraking met innovaties als e-factureren, digitalisering en geautomatiseerde systemen. Wij zoekeneen proactieve en collegiaal ingestelde collega met humor, financieel inzicht en affiniteit met ICT.

Is er vanuit P&O een tekst over de afdeling F&C bekend?

Opdracht
Als financieel administratief medewerker houd je de administratie bij, controleer je gegevens op juistheid en volledigheid en verstrek je informatie, gegevens en overzichten.

Taken bestaan uit:
- Afhandelen/coderen van facturen van verschillende afdelingen.
- Aanmaken verplichtingen.
- Boeken debiteuren en nota's (maken, dagboekmuteren en verzenden).
- Roostertaken binnen de financiële administratie waaronder registratie van facturen, postvak in financiële administratie, retour facturen, aanmaningen.
- Er wordt gewerkt met het financiële systeem key2financiën van Centric.

Competenties
- Secuur
- Integer
- Flexibel
- Collegiaal
- Samenwerken
- Betrouwbaar

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.

Schaal
Deze opdracht is ingedeeld in schaal 6. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Fee Flextender
Flextender brengt voor deze opdracht € 2,25 per gewerkt uur in rekening bij de winnende leverancier.

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr.

Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op woensdag 19 oktober 2022. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op dinsdag 18 oktober 2022 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.

Overige informatie

  • Een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) is een vereiste.
  • Het facturatieproces van deze opdracht verloopt middels de facturatiemodule van Flextender. Indien u de opdracht gegund krijgt, ontvangt u een handleiding.

Meer informatie
Vragen kunnen ingediend worden tot donderdag 13 oktober 2022, 09.00 uur. De vragen en bijbehorende antwoorden worden uiterlijk op vrijdag 14 oktober 2022 gepubliceerd op onze website. Inhoudelijke vragen kunt u indienen bij Flextender, via de onderstaande button. Vragen omtrent de procedure kunt u telefonisch stellen. Flextender is bereikbaar op telefoonnummer 035-7510777.

De reactietermijn van deze aanvraag duurt tot maandag 17 oktober 2022, 09.00 uur. Tot die tijd kunt u reageren.

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.
  • De aangeboden kandidaat heeft in de afgelopen 6 maanden geen 3 overeenkomsten met een totale duur van 24 maanden gehad bij de opdrachtgever (dit criterium is niet van toepassing op kandidaten die een vast dienstverband hebben bij de uitlenende instantie);
  • Aantoonbare werkervaring met de applicatie Key2financiën van Centric;
  • Minimaal 3 maanden aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar op een financiële administratie bij een gemeentelijke instelling;

De Wensen

  • Minimaal een afgeronde mbo niveau 4 opleiding;
  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar als financieel administratief medewerker binnen een gemeente;
  • Aantoonbare werkervaring met Kofax of OCR;
  • Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 2 jaar met e-facturatie;
  • Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met ICT, digitalisering en automatisering;

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox