Gemeente 's-Hertogenbosch

Teamcoördinator openbare ruimte

Gemeente 's-Hertogenbosch

  • max €90 per uur

  • Utrecht

  • 36 uur per week

  • Buitendienst
  • 01 april 2024

  • 31 december 2024

De opdracht­omschrijving

Opdrachtomschrijving

Je stuurt en motiveert de collega’s van het wijkteam. Het werk in de openbare ruimte coördineren en de budgetten beheren. Eem spin in het web met een grote diversiteit aan contacten. Zo zorg jij als teamcoördinator dat de straten en pleinen in ’s-Hertogenbosch er perfect bij liggen!
Dit maak jij waar

Jij stuurt een team aan van meerdere medewerkers, met wie je zorgt dat alles voorspoedig verloopt. Je houdt dagelijks toezicht op de voortgang en kwaliteit van hun werk en dat van aannemers. Tegelijkertijd ben je het aanspreekpunt voor de medewerkers bij vragen of problemen.

  • Je stuurt jouw team functioneel aan. Je maakt de planning, bewaakt de inzet, stuurt bij en coacht.
  • Je neemt meldingen in behandeling en houdt toezicht als we die oplossen.
  • Je coördineert de uitvoering van initiatieven van bewoners, zoals het aanleggen van een nieuwe speeltuin of het in eigen beheer nemen door bewoners van een bloemenperkje.
  • Je schrijft als kredietbeheerder opdrachten uit en voert de directie van het bestek voor de elementen en verharding.
  • Je beantwoordt vragen van bewoners uit jouw wijk en je stelt voorlichtingsbrieven op.

De hoogtepunten van jouw verhaal

  • Je werkt vanuit onze gemeentewerf, maar bent ook regelmatig in de wijk te vinden. Bijvoorbeeld voor afstemming met de aannemer. Om te kijken of het werk dat is opgeleverd volgens jouw uitvraag is uitgevoerd. Om de situatie naar aanleiding van een melding te beoordelen. Of om medewerkers aan te sturen of mee te kijken.
  • Door het maken van planningen, de inzet te coördineren en te coachen stuur je je team functioneel aan.
  • Behalve met je team werk je nauw samen met je collega-teamcoördinatoren (die de andere gebiedsteams aansturen) en de wijkteamleider. Daarnaast schakel je veel met onder meer aannemers, inwoners, en diverse collega’s binnen de gemeente. Jij bent dé schakel als het gaat om het beheer van de openbare ruimte.





Kandidaatomschrijving

Hier zet je de kroon op het werk
Je werkt vanaf één van onze gemeentewerven Maashoeve of Poeldonk maar je bent ook in de wijk zelf, om het werk te zien en vooral om met je collega’s in de uitvoering alles door te nemen wat er speelt. Wat jouw team kenmerkt? De gedrevenheid om van ‘s-Hertogenbosch iets moois te maken. En een prettige werksfeer waarin we voor elkaar klaarstaan. We zien direct resultaat van ons werk. Ook interessant: onze afdeling is volop in ontwikkeling. Dat betekent dat we samen met jou kijken hoe we het werk het beste kunnen oppakken en wat jouw exacte rol wordt.

Dit tovert een glimlach op het gezicht van jouw collega Sandra

“Het mooiste van mijn werk als teamcoördinator openbare ruimte? De diversiteit. Ik schakel tussen uiteenlopende werkzaamheden én contacten binnen en buiten de organisatie. Daarnaast bestaan onze wijkteams uit fijne en enthousiaste collega’s”.

Interviewplanning

De gesprekken vinden plaats op maandag 25 maart 2024.

Toelichting op rooster

Dagen in overleg. Aantal uren eventueel ook.

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Minimaal opleidingsniveau Mbo 4- of hbo-niveau, door opleiding of ervaring.
  • Minimale werkervaring Ervaring in een coördinerende rol in een relevante werkomgeving in de civiele of groencultuurtechniek.
  • Auto en rijbewijs Een eigen auto en rijbewijs. Je rijdt met eigen vervoer naar de verschillende locaties in jouw wijk.

De Wensen

  • Gewenste werkervaring • Ervaring met het uitzetten van (kleine) civieltechnische werken in de openbare ruimte. • Ervaring met RAW – bestekken en directievoering. • Ervaring met de aansturing van een (operationeel) team, bij voorkeur vanuit een beheerafdeling. • Het uitvragen en beoordelen van offertes, het houden van toezicht op de aannemer (civieltechnische werken).
  • Gewenste competenties • Je hebt een groot inlevingsvermogen en wilt graag weten wat er speelt in jouw wijk. • Je kunt omgaan met verschillende collega’s en weet deze op een prettige manier te motiveren. Je hebt dus de nodige coachingsvaardigheden in huis. • Je bent gedreven en handelt snel. Je bent proactief en durft uit te spreken wat je hoort en ziet.
  • Coördinatie beschikbaarheiddienst De coördinatie van de winter-, veeg- en beschikbaarheidsdiensten behoort ook tot jouw werkzaamheden. Dat kan bijvoorbeeld een geplande veegdienst zijn direct na een evenement, een oproep vanuit de hulpdiensten om na een ongeluk een oliespoor op te ruimen of winterweer waarvoor de inzet van je team nodig is. Afhankelijk van de dienst blijft het bij een paar telefoontjes of ben je langere tijd in de wijk zelf aanwezig. Jouw inzetbaarheid hangt af van je (thuis)situatie en beschikbaarheid.
  • Interview Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria. Met de top-5 kandidaten wordt een gesprek aangegaan waarin we onder andere zullen toetsen of de kandidaat voldoet aan het kandidaatsprofiel en aan de gestelde minimumeisen. Daarnaast zal worden beoordeeld welke kandidaat het beste aansluit bij datgeen de opdrachtgever zoekt in een kandidaat (competenties, aansluiting bij de organisatie, het team, etc.). Het gesprek is onderdeel van de beoordeling.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox