Gemeente Amersfoort

Stedenbouwkundig adviseur

Gemeente Amersfoort

De opdracht­omschrijving

Opdrachtomschrijving

Als enthousiaste, ervaren stedenbouwkundige met affiniteit voor de inrichting van de openbare ruimte werk je aan de stedenbouwkundige kwaliteit van de stad. Amersfoort kent een grote woningbouwopgave (meer dan 1.000 woningen per jaar) die vooral binnenstedelijk worden gerealiseerd. Samen met een team van professionals begeleid jij initiatieven om te komen tot kwalitatieve projecten, passend in de gebouwde omgeving en aansluitend op de openbare ruimte eromheen. 
Amersfoort werkt als regiegemeente. Ontwerpen worden daarom veelal door (of in nauwe samenwerking met) externe partijen opgesteld. Jij geeft hierbij de kaders aan, begeleidt het ontwerpproces en beoordeelt het resultaat.

LET OP!
In het kader van gelijke kansen en het voorkomen van manipulatieve inschrijvingen, waarbij een inschrijver veel verschillende cv’s indient en zo kan sturen op wie in de top komen, mag een inschrijver maximaal 1 offerte/kandidaat aanbieden. Bij meer dan 1 aangeboden offerte/kandidaat zal alleen de eerst binnengekomen aanbieding meedingen naar de opdracht.

Urenregistratie/facturatie
De gewerkte uren dienen te worden geregistreerd via de inhuurdesk van de Gemeente Amersfoort en na akkoord van de inhurende manager kan er via Mijn inhuurdesk op Gemeenteamersfoorthuurtin.nl een factuur digitaal worden verzonden aan de gemeente

Kandidaatomschrijving

Je beschikt over minimaal 10 jaar relevante werkervaring, beweegt je makkelijk in participatieprocessen en kijkt over de grenzen van je  vak heen. Je bent een teamspeler en verbinder en hebt gevoel voor de belangen van het bestuur, de inwoners en ontwikkelaars en gaat graag met hen in gesprek. Je weet hierbij draagvlak te creëren buiten en binnen de gemeentelijke organisatie. Je weet flexibel in te spelen op de behoeften van de stad en laat los waar dat kan. Je bent voor stakeholders en externe vakgenoten een stevige gesprekspartner met visie en overtuigingskracht.

Interviewplanning

De interviews worden gepland in de week van 5 december.

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Relevante werkervaring Minimaal 10 jaar relevante werkervaring als Stedenbouwkundig Adviseur, voor /bij gemeente.
  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.

De Wensen

  • Motivatiebrief Bij deze opdracht wordt om een motivatiebrief gevraagd. Deze weegt mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze motivatiebrief wordt beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria. In de motivatiebrief dient terug te komen:- motivatie voor deze functie / organisatie / stad- enthousiasme en overtuigingskracht- bekendheid visie op openbare ruimte
  • Werkervaring 1 Aantoonbare ervaring met inbreidings-/ binnenstedelijke projecten. Omschrijf duidelijk in het CV.
  • Werkervaring 2 Minimaal 5 jaar relevante werkervaring in een 100.000+ gemeente aangetoond met het CV.
  • Kennis van/over Amersfoort Kennis / bekendheid over gemeente Amersfoort en haar opgaven is een pré. Toon aan in brief/CV.
  • Interview Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria. Enthousiasme en overtuigingskracht.Visie en kennis over gebouwde omgeving en aansluiting openbare ruimte

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox