Kamer van Koophandel

Servicedesk Medewerker

Kamer van Koophandel

De opdracht­omschrijving

Opdrachtomschrijving

Als KVK willen wij steeds meer digitaliseren en onze producten en diensten toegankelijker maken voor ondernemers. Het is daarom van cruciaal belang dat we vanuit KVK ook de medewerkers maximaal ondersteunen op IT gebied. Vanuit de Servicedesk zorgen we ervoor dat incidenten direct worden opgelost en indien dit niet mogelijk is direct worden gerouteerd naar de juiste oplosgroepen. Je krijgt hierdoor te maken met een breed scala aan producten en diensten, denk hierbij aan alles van werkplekondersteuning tot infrastructurele diensten en producten. De servicedesk vormt samen met de incident- en problem manager het regie team waar het gaat om incidenten en de kwalitatieve afhandeling hiervan.

Als Servicedesk medewerker fungeer je als eerste aanspreekpunt voor de interne gebruikers van KVK.Je registreert alle meldingen in ons Servicemanagement systeem.Je handelt vragen zelfstandig af en speelt complexe vragen door naar de 2de lijns Servicedesk.Je werkt intensief samen met de 2de en 3de lijns en onderhoudt de Kennis database.

Je bent een  ervaren ServiceDesk medewerker met kennis van en ervaring met zowel ITIL als Agile werkprocessen. Uiteraard beschik je over analytisch denkvermogen, kun je goed samenwerken en communiceer je makkelijk met verschillende disciplines.

Kandidaatomschrijving

Klantgericht
Signaleert, onderzoekt en gaat binnen de eigen mogelijkheden in op de wensen en behoeften van de interne stakeholders (m.n. analisten, ontwikkelaars, applicatie- en infrastructuurarchitecten) om deze tevreden te stellen. 

Resultaatgericht
Werkt doelgericht en vasthoudend naar resultaten toe en weet het resultaat op efficiënte en effectieve wijze te realiseren.

Organisatiesensitiviteit
Heeft inzicht in en is alert op (in)formele verhoudingen, posities en belangentegenstellingen binnen en buiten (de) organisatie(s) en kan daar adequaat op inspelen.

Kwaliteitsgericht
Hanteert hoge kwaliteitsnormen bij de uitvoering van het werk, bewaakt en verbetert deze waar mogelijk.

Samenwerken
Handelt vanuit het groepsbelang en levert samen met anderen een bijdrage aan het gemeenschappelijke resultaat en aan de relaties en sfeer in de groep.

Let op!: Voorafgaand aan de beoordeling van uw aanbieding wordt deze getoetst op volledigheid en geldigheid aan de hand van de in de uitvraag gestelde eisen en de informatie in het CV. Indien gestelde eisen niet aantoonbaar in het cv zijn te herleiden dan zal deze eis in het antwoord van uw aanbieding worden aangepast. Het resultaat daarvan is dat uw aanbieding of lager scoort in de ranking of terzijde wordt gelegd. U ontvangt hierover een gemotiveerd bericht.

Interviewplanning

Start publicatie tender: 02-01-2023
Sluiting inschrijving tender: 12-01-2023
Cv beoordeling: 12-01-2023
Gesprekken: tussen 16-01-2023 en 20-01-2023
Gunningsbesluit: 20-01-2023
Voorlopige gunning: 20-01-2023
Startdatum: 01-02-2023


Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Opleiding Kandidaat heeft minimaal een afgeronde mbo opleiding
  • Kennis Kandidaat is in het bezit van ITIL Foundation certificering
  • Ervaring Kandidaat heeft actuele (in de afgelopen 3 jaar) en minimaal 1 jaar aantoonbare ervaring als Servicedesk medewerker
  • Kennis Kandidaat is service gericht
  • Ervaring Kandidaat heeft actuele (in de afgelopen 5 jaar) en aantoonbare affiniteit en ervaring met IT
  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.

De Wensen

  • Ervaring Kandidaat heeft ... jaar aantoonbare ervaring met IT-infrastructuur
  • Ervaring Kandidaat heeft ... jaar aantoonbare ervaring met Kennismanagement systemen
  • Ervaring Kandidaat heeft ... jaar aantoonbare ervaring met werken in een Agile/Scrum omgeving
  • Ervaring Kandidaat heeft ... jaar aantoonbare ervaring met werken in overheidsorganisaties
  • Kennis Kandidaat heeft kennis van Microsoft Office 365, Active Directory
  • Kennis Kandidaat heeft kennis van Topdesk
  • Kennis Kandidaat heeft kennis van Citrix
  • Interview Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria. Het interview heeft een tweeledig doel. Allereerst toetsen we de kennis en ervaring van de kandidaat. Basis hierin vormt het eerder ingediende CV in relatie tot de uitvraag. Een negatieve afwijking leidt tot bijstelling van de eerdere beoordeling die heeft geleidt tot de uitnodiging voor het interview en kan leiden tot uitsluiting van de verdere procedure. Vervolgens gaan we met de kandidaat in gesprek om te toetsen hoe de benodigde competenties terugkomen in de manier hoe hij/zij binnen de opdracht het werk zal gaan doen en wat hij/zij aan vaardigheden meebrengt om dit juist te doen. Zeer goed 20% – Naar het oordeel van het beoordelingsteam sluiten de competenties van de Kandidaat zeer goed aan in relatie tot de opdracht. Alle elementen en aspecten van de competenties zijn volledig inhoudelijk aansprekend en zeer goed beantwoord. Er worden inhoudelijke specifieke relevante bijzonderheden besproken door de Kandidaat die volledig aansluiten bij de opdracht van KVK. Goed 10%  – Naar het oordeel van het beoordelingsteam sluiten de competenties van de Kandidaat goed aan in relatie tot de opdracht. De meeste elementen en aspecten van de competenties zijn inhoudelijk aansprekend en goed beantwoord. Er worden inhoudelijk specifieke en relevante bijzonderheden besproken door de Kandidaat die goed aansluiten bij de opdracht van KVK. Voldoende 3% – Naar het oordeel van het beoordelingsteam sluiten de competenties van de Kandidaat voldoende aan in relatie tot de opdracht. De elementen en aspecten van de competenties zijn voldoende beantwoord. Er worden geen inhoudelijke specifieke relevante bijzonderheden besproken door de Kandidaat die duidelijk aansluiten bij de opdracht van KVK. Onvoldoende 0%  – Naar het oordeel van het beoordelingsteam sluiten de competenties van de Kandidaat zeer beperkt aan in relatie tot de opdracht. Niet alle elementen en aspecten van de competenties zijn voldoende beantwoord. De Kandidaat geeft naar het oordeel van het beoordelingsteam te weinig of geen inhoudelijk antwoord op de gestelde vragen.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox