Nationale Politie
max €85 per uur
Utrecht
36 uur per week
01 september 2023
31 augustus 2026
Opdracht omschrijving
Binnen het InfraBedrijf is de Service Delivery Manager (SDM) verantwoordelijk voor het continueren, ontwikkelen en verbeteren van door het InfraBedrijf verleende dienstverlening die de basis vormt voor politie waardeketen(s). Dit houdt in dat de SDM’er een belangrijke stakeholder is voor de teams en de afnemers van deze diensten. De SDM’er heeft goede analytische vaardigheden en denkt product overstijgend in diensten en waardeketen(s). Het primaire doel van de SDM’er is er zorg voor dragen dat deze dienstverlening binnen de gehele waardeketen passend, efficiënt en volgens afspraak geboden wordt.
Verantwoordelijkheden
De SDM’er is verantwoordelijk voor het ontwikkelen, onderhouden, verbeteren en zo efficiënt mogelijk leveren van de door het InfraBedrijf geleverde dienstverlening. Concrete taken en verantwoordelijkheden van de SDM’er zijn:
Opstellen van Service Improvement Plans;
Doelstelling
Beoogd resultaat: De Service Delivery Manager ontzorgd het team gedurende de transitie naar Agile werken zoals in de opdrachtomschrijving is vermeld. Ook dient in kaart gebracht te worden welke taken tijdens en na de transitie herbelegd moeten worden.
Op te leveren resultaat: Gedurende de transitiefase naar het agile werken dienen de taken zoals in de opdrachtomschrijving is vermeld te worden uitgevoerd. De opdracht stopt op het moment dat de transitie voltooid en de resterende taken herbelegd zijn.
Contacten
Intern met collega's en stake-holders, zoals o.a. productowners, P-coördinatoren, productlijn managers, cluster manager en teamchef en extern met leveranciers.
Opleiding
Een volwaardige, afgeronde en erkende opleiding op minimaal MBO-4 niveau.
Professionele kennis en werkervaring
Eisen:
Wensen:
Competenties
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox