Gemeente Lochem

Senior verkeerskundige

Gemeente Lochem

De opdracht­omschrijving

Opdracht omschrijving

De opdracht bestaat uit het verrichten van werkzaamheden voor  het team verkeer van de afdeling Ruimte van de gemeente Lochem.  De in te huren verkeerskundige  werkt nauw samen met de medewerkers van de afdeling Ruimte in het algemeen en  met de vier medewerkers van het team verkeer in het bijzonder. De verkeerskundige heeft veelvuldig contact met bewoners, bedrijven en maatschappelijke instellingen en treedt namens de gemeente op in overleg met de Provincie Gelderland, buurgemeenten en regio Stedendriehoek. Direct aanspreekpunt is het hoofd van de afdeling Ruimte. 

 


Verantwoordelijkheden

Hoofdtaken:  

  • projectleider N346 Rondweg Lochem / Schakel Achterhoek A1;
  • vertegenwoordigen gemeente in provinciale projectteam en zorgen voor interne coördinatie binnen gemeente.

 

Overige werkzaamheden:

  • Aanspreekpunt voor alle provinciale verkeersprojecten binnen grenzen gemeente Lochem
  • N346 Rondweg Lochem / Schakel Achterhoek A1. Vertegenwoordigen gemeente in provinciale projectteam en zorgen voor interne coördinatie binnen gemeente.
  • F/N 348. Namens gemeente Lochem lid projectteam
  • Gebiedsvisie Epse – A1 (N348 / N339)
  • Uitvoeren en adviseren diverse projecten vanuit nota mobiliteit
  • Vraagbaak en adviseur voor collega’s verkeer
  • Adviseur voor het thema verkeer bij andere ruimtelijke vraagstukken.

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • De kandidaat is inzetbaar vanaf 1-1-2023 tot en met 31-12-2023 voor 18 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel met drie jaar worden verlengd. De opdrachtgever kan bepalen, afhankelijk van werkzaamheden, om de uren flexibel in te zetten. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
  • HBO Verkeerskunde of Civiele Techniek, met aanvullende verkeerskundige opleidingen.
  • Minimaal 5 jaar ervaring als verkeerskundig projectleider en adviseur binnen de gemeentelijke overheid.
  • Aantoonbare ervaring met zowel verkeersbeleid als ook (grote) verkeersprojecten
  • Resultaatgerichte instelling met zowel aandacht voor inhoud als proces
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden zowel in woord en geschrift
  • Goede politieke en bestuurlijke antenne
  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.

De Wensen

  • Kandidaat heeft ervaring op het gebied van civieltechnisch projectmanagement bij multidisciplinaire projecten (infra, waterveiligheid, landschappelijke inpassing) en is bekend met UAVgc contractvormen.
  • Kandidaat heeft ervaring in complexe politieke besluitvormingstrajecten.
  • Kandidaat heeft ruime gebiedskennis binnen de Stedendriehoek/Achterhoek.
  • Kandidaat heeft aantoonbare werkervaring met het functioneren in de rol van omgevingsmanager.
  • Kandidaat heeft kennis van de verkeer- en civiel-technische situatie in de gemeente Lochem.
  • Kandidaat beschikt over een breed verkeerskundig (kennis-) netwerk.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox