Nederlandse Spoorwegen
max €75 per uur
Utrecht
36 uur per week
01 december 2022
30 november 2023
Functie/Opdracht: Senior PMO
Locatie: Utrecht / Thuis
Startdatum: 1 december 2022
Einddatum: 12 maanden
Optie op verlenging: Ja
Uren per week: 36 uur. 32 uur is bespreekbaar
Uiterlijk aanbieden voor: 1 november 12:00
Selectiegesprekken zijn op: 8 november in de middag
Maximum tarief: €75,-
Let op: Bovenstaand maximum tarief is een maximaal all-in uurtarief, dus inclusief o.a. reiskosten en eventuele vergoedingen en inclusief de fee(s) voor onze contractmanager FastFlex. Het door jou aangeboden tarief is bepalend bij de selectie van kandidaten en is indicatief, dit houdt in dat NS nog onderhandelt over tariefsverlaging.
___________________________________________________________________________________________________
Zo werkt het:
We zoeken een PMO collega voor de werkstroom Realisatie binnen het programma ERTMS. De PMO ondersteunt en faciliteert de werkstroom, de werkstroommanager en de projectleiders van de diverse deelprojecten.
ERTMS is het nieuwe spoor beveiligingssysteem van NS. De invoering hiervan vergt een miljardeninvestering in de spoorinfrastructuur en de treinen van NS.
Het NS ERTMS programma zorgt ervoor dat het NS materieel en de NS organisatie tijdig geschikt en ingericht zijn voor de invoering van ERTMS, zodat we het spoorsysteem veiliger, aantrekkelijker en toekomstvast maken voor onze reizigers. Dit doen we gezamenlijk met betrokken NS onderdelen, ProRail, Ministerie en andere spoorpartijen terwijl ‘de winkel openblijft’.
Binnen het NS ERTMS programma is de werkstroom Realisatie verantwoordelijk voor de inbouw/ombouw van ERTMS in alle treinstellen van NS.
Jouw werkpakket als PMO wordt afgestemd op de actuele behoefte van de werkstroom en de deelprojecten binnen de werkstroom.
Hier gebeurt het:
De NS zet de reiziger centraal in haar dienstverlening. In de corporate strategie staat de reiziger op 1, 2 en 3. De afdeling NS Techniek Projecten is verantwoordelijk voor het beschikbaar stellen van een veilige en passende bedrijfszekere materieelvloot voor de commerciële treindiensten van NS.
De projecten zijn enerzijds gericht op de aanschaf van nieuw materieel, modernisering of revisie aan bestaand materieel om de materieelvloot op peil te houden. Voorbeelden van enkele langlopende projecten/programma’s voor nieuw materieel zijn de aanschaf van Intercity Next Generatie (ICNG) en Sprinter Next Generatie (SNG). Modernisering en revisie hebben als doel om de treinen aan te passen aan nieuwe eisen en wensen van deze tijd.
De projecten zijn anderzijds gericht op inrichten locaties t.b.v. instandhouden materieel. De momenteel lopende nieuwbouw en moderniseringsprojecten vragen deels ook verplaatsingen van instandhouding.
Dit neem je mee:
Op het gebied van gedrag, vaardigheden en competenties ben jij sterk in:
Op NS kun je rekenen
Werken bij NS betekent dat jij hét verschil kunt maken in de wereld van duurzame mobiliteit. Jij helpt mee om Nederland bereikbaar te houden, voor iedereen. Bij NS krijg je veel vrijheid. We beloven je dat geen dag hetzelfde is. De kernwaarden van NS zijn open en betrouwbaar. Wij gaan voor resultaat en willen vooruit.
Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox