Gemeente Barneveld

Senior medewerker kcc

Gemeente Barneveld

De opdracht­omschrijving

Opdracht omschrijving

Binnen het team Publiekszaken en Klantcontactcentrum worden diverse werkzaamheden uitgevoerd op diverse klantcontactkanalen. Een team van ongeveer 10 medewerkers zorgt er dagelijks voor dat inwoners en ondernemers geholpen worden bij een veelheid van vragen. Hiervoor worden de kanalen telefonie, whatsapp, chat en receptie ingezet. Daarnaast wordt meegewerkt aan de pilot newsroom en is het KCC een belangrijke samenwerkingspartner in de ambitie om zoveel mogelijk de vakspecialisten in de hele organisatie te ontzorgen door zoveel mogelijk vragen aan de voorkant te beantwoorden. Hiervoor wordt gebruik gemaakt van een kennisbank.

De rol van de senior medewerker KCC ligt vooral in de organisatiebrede afstemming om de kwaliteit van de beantwoording van vragen te garanderen. Daarnaast is de senior verantwoordelijk voor het faciliteren van de KCC medewerkers om hun werk zo goed mogelijk te kunnen uitvoeren. Dit krijgt vooral vorm door coaching. De senior is mede verantwoordelijk voor de capaciteitsplanning van de werkzaamheden in de volle breedte van het team (inclusief publiekszaken).

 

Wat ga je doen

  • Je bent verantwoordelijk voor het optimaal functioneren van het klantcontactcentrum als eerste aanspreekpunt voor inwoners en ondernemers.
  • Je coacht de medewerkers om hun taak zo goed mogelijk te kunnen uitvoeren en werkt daartoe ook nieuwe medewerkers in.
  • Je monitort de voortgang en verzorgt rapportages voor het management.
  • Je bent lid van het kernteam en in die rol mede verantwoordelijk voor het functioneren van het team Publiekszaken en klantcontactcentrum.
  • Je bent verantwoordelijk voor het proces van samenwerking met alle vakteams in de organisatie en daarmee eerste aanspreekpunt voor teamleiders en vakspecialisten waar het gaat om eerstelijns dienstverlening.
  • Je bent betrokken bij dienstverleningsprojecten of geeft hier leiding aan.

 

Het team Publiekszaken en klantcontactcentrum

Het team bestaat uit ruim 30 medewerkers verdeeld over de onderdelen publiekszaken (vakgebied burgerzaken) en klantcontacten. Ook maken 10 buitengewoon ambtenaren van de burgerlijke stand onderdeel van het team uit. Het team is een van de teams in het aandachtsgebied Samenleving.

 

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 januari 2024 tot en met 30 juni 2024 voor 32 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
  • Je hebt een relevante opleiding/ervaring op het gebied van dienstverlening.
  • Je hebt minimaal 5 jaar ervaring in een soortgelijke functie.
  • Je hebt minimaal 7 jaar ervaring bij lokale of regionale overheden.
  • Je hebt een coachende manier van medewerkers begeleiden.
  • Je hebt ervaring in de doorontwikkeling van nieuwe dienstverleningsconcepten.
  • Je hebt aantoonbare ervaring met het implementeren van een kwaliteit monitoring proces (conform COPC richtlijnen).
  • Je hebt ervaring met roostermethodieken en WFM (Workforce management).

De Wensen

  • Je hebt een COPC-registratie.
  • Ervaring als senior KCC medewerker en als coach.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox