Gemeente Heerde

Senior medewerker DIV

Gemeente Heerde

De opdracht­omschrijving

Als gevolg van de invulling van ziektevervanging, zoeken wij per direct een stevige:

Senior medewerker DIV
Voor 32-36 uur per week

Als senior-medewerker DIV ben je binnen het Publiekscentrum van alle markten thuis en weet je om te gaan met informatiesystemen. Je ondersteunt bij het registreren, routeren en archiveren van digitale en analoge inkomende, interne en externe documenten in het zaaksysteem en procesapplicaties. Daarbij controleer je de registraties zoals verwerkt door de DIV-medewerkers.
Je bent aanspreekpunt voor de collega’s bij vragen, knelpunten en opmerkingen met betrekking tot complexe aangeboden registraties en het (verbeteren) van het zaakgericht werken. Daarnaast denk je mee over de veranderingen op het gebied van documentaire informatievoorziening, zoals bijvoorbeeld de implementatie van het nieuwe zaaksysteem en het verbeteren van de DIV-processen. Tezamen met de gemeenten Hattem en Oldebroek gaat de gemeente Heerde over naar het maximaal digitaal werken. Daarin is voor jou een belangrijke rol weggelegd om dit proces aan te sluiten op de DIV-processen binnen het Publiekscentrum. Je bent daarbij de verbindende schakel tussen de collega’s van het Publiekscentrum en de collega’s binnen het team Informatiebeheer.

Wil jij deze rol binnen onze bruisende organisatie?


Wat houdt de functie in?

  • Je controleert de registraties van de DIV-medewerkers;
  • Je bent aanspreekpunt en vraagbaak voor complexe aangeboden registraties en vragen op het gebied van zaakgericht werken;
  • Je draagt bij aan de implementatie van het nieuwe zaaksysteem en het zaakgericht werken;
  • Je adviseert en ondersteunt bij het ontwikkelen en verbeteren van de DIV-processen binnen het samenwerkingsverband H2O (Hattem, Heerde en Oldebroek);
  • Je draagt actief bij aan de profilering en positionering van het DIV-team (zijnde de DIV collega’s binnen het Publiekscentrum en Informatiebeheer);
  • Je werkt samen met Informatiebeheer om de DIV-processen zo optimaal mogelijk in te richten en een goede samenwerking tussen beide onderdelen te creëren;
  • Je draagt bij aan intergemeentelijke samenwerkingen;
  • Bij afwezigheid van de senior medewerker publiekscentrum ben jij het 1e aanspreekpunt van het team Publiekscentrum;
  • Je maakt deel uit van het flexteam van het Publiekscentrum;
  • Je registreert, routeert en archiveert digitale en analoge informatie.



Wat vragen wij?

  • Je beschikt minimaal over een vakgerichte afgeronde opleiding op hbo-niveau en je hebt aanvullende opleidingen gevolgd op het gebied van de DIV/Informatiebeheer;
  • Je hebt minimaal 3-5 jaar recente ervaring als DIV-medewerker;
  • Je hebt aantoonbare werkervaring met een zaaksysteem;
  • Je hebt aantoonbare werkervaring met of affiniteit voor het werken voor een gemeente;
  • Je hebt oog voor de gemeentelijke diversiteit voor wat betreft de informatiebehoefte binnen de verschillende onderdelen; 
  • Je bent communicatief sterk en beschikt over politieke sensitiviteit;
  • Je bent resultaatgericht en kan prima samenwerken;
  • Je hebt ervaring in een coördinerende rol en behoudt het overzicht;
  • Je toont een prettige balans tussen standvastigheid en flexibiliteit.

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Kandidaat beschikt over aantoonbare werkervaring met een zaaksysteem
  • Kandidaat beschikt over minimaal een afgeronde HBO opleiding
  • Kandidaat beschikt over minimaal 3 jaar werkervaring als DIV-medewerker in de afgelopen 8 jaar
  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.

De Wensen

  • Kandidaat beschikt over 5 of meer jaar werkervaring als DIV-medewerker
  • Kandidaat beschikt over aantoonbare werkervaring met zaaksysteem Djuma
  • De competenties, kennis, vertrouwen en ervaringen worden getoetst tijdens het gesprek. • Je hebt oog voor de gemeentelijke diversiteit voor wat betreft de informatiebehoefte binnen de verschillende onderdelen; • Je bent communicatief sterk en beschikt over politieke sensitiviteit; • Je bent resultaatgericht en kan prima samenwerken; • Je hebt ervaring in een coördinerende rol en behoudt het overzicht; • Je toont een prettige balans tussen standvastigheid en flexibiliteit.
  • Kandidaat beschikt over afgeronde aanvullende opleidingen op het gebied van de DIV/Informatiebeheer
  • Kandidaat beschikt over aantoonbare werkervaring of affiniteit met het werken voor een gemeente

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox