Gemeente Breda
geen max tarief
Noord-Brabant
36 uur per week
01 mei 2023
31 december 2023
We zijn op zoek naar een ervaren senior burgerzaken collega, die het team tijdelijk komt versterken. Je bent verantwoordelijk voor het verstrekken van producten en diensten aan de klant aan de balie (70%) en vanuit de backoffice (30%). Je levert vooral producten en diensten aan klanten op het gebied van de Burgerlijke Stand, Internationaal Privaatrecht, aanvraag Nederlandse nationaliteit (RWN) en de Basisregistratie Personen (BRP).
Wie zijn wij
De afdeling Publiekszaken is een belangrijk gezicht van de gemeente Breda en staat direct in verbinding met de Bredase inwoners, bedrijven en instellingen.
Samen met team Klant Contact Centrum (KCC) zorgt team Balie ervoor dat klanten zich welkom en geholpen voelen.
De afdeling levert top-dienstverlening via de balie, telefoon, post, e-mail, webdiensten en social media. De afdeling draagt ook bij aan het voorkomen en bestrijden van fraude.
Wat ga je doen
Beoordelen van brondocumenten.
We zoeken jou
Wij zoeken iemand die 32 tot 36 uur per week beschikbaar is. Verdeeld over 4 of 5 dagen. Het betreft een functie in schaal 9 (CAO gemeenten)
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox