Gemeente Breda

Senior medewerker burgerzaken

Gemeente Breda

De opdracht­omschrijving

We zijn op zoek naar een ervaren senior burgerzaken collega, die het team tijdelijk komt versterken. Je bent verantwoordelijk voor het verstrekken van producten en diensten aan de klant aan de balie (70%) en vanuit de backoffice (30%). Je levert vooral producten en diensten aan klanten op het gebied van de Burgerlijke Stand, Internationaal Privaatrecht, aanvraag Nederlandse nationaliteit (RWN) en de Basisregistratie Personen (BRP).

Wie zijn wij

De afdeling Publiekszaken is een belangrijk gezicht van de gemeente Breda en staat direct in verbinding met de Bredase inwoners, bedrijven en instellingen.
Samen met team Klant Contact Centrum (KCC) zorgt team Balie ervoor dat klanten zich welkom en geholpen voelen.

De afdeling levert top-dienstverlening via de balie, telefoon, post, e-mail, webdiensten en social media. De afdeling draagt ook bij aan het voorkomen en bestrijden van fraude.

Wat ga je doen
 

  • Behandelen van aanvragen naturalisatie en optie;
  • Verwerken van eerste vestigingen van buiten de EU;
  • Behandelen van verzoeken om correctie van gegevens;
  • Afnemen van verklaringen onder eed of belofte;
  • Aannemen en verwerken van complexe geboorteaangiftes en - huwelijken;
  • Toepassen van Internationaal Privaat Recht (IPR);
  • Uitvoeren van complexe mutaties en correcties in de BRP;

               Beoordelen van brondocumenten.

We zoeken jou

Wij zoeken iemand die 32 tot 36 uur per week beschikbaar is. Verdeeld over 4 of 5 dagen. Het betreft een functie in schaal 9 (CAO gemeenten)

De Eisen

  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.
  • Uw kandidaat heeft minimaal een afgeronde MBO opleiding. Dit moet blijken uit het cv.
  • Uw kandidaat heeft minimaal 3 jaar ervaring als senior medewerker burgerzaken of soortgelijke rol. Dit moet blijken uit het cv.
  • Om bij de gemeente Breda te komen werken, stellen wij een verklaring omtrent gedrag verplicht. U levert een VOG aan met screeningsprofiel 11, 12, 41, 43 (via uw leverancier). Deze kunt u (via uw leverancier) eenmalig declareren.

De Wensen

  • Het cv is voorzien van referenties met betrekking tot (met contactgegevens) of deze kunnen op aanvraag direct aangeleverd worden (dit moet dan ook op het cv aangegeven zijn).
  • Uw kandidaat beschikt over onderstaande competenties. Dit kan worden getoetst in een persoonlijk gesprek. -is een top-dienstverlener en werkt klantgericht - schakelt eenvoudig in veranderende omstandigheden - is pragmatisch, werkt oplossingsgericht, houdt overzicht en heeft oog voor kwaliteit - is een teamplayer en ontvangt en geeft makkelijk feedback De dagen 7 t/m 12 april zijn gereserveerd voor persoonlijke gesprekken. Wij verzoeken u (uw kandidaat) vriendelijk hier reeds rekening mee te houden.
  • Uw kandidaat heeft bij voorkeur een afgeronde HBO opleiding, aangevuld met relevante vakopleidingen, zoals de BABZ/MLO-BZ en HBDO-modules. Dit moet blijken uit het cv en op verzoek moet uw kandidaat het geldige diploma hiervan kunnen tonen
  • Uw kandidaat communiceert kort, begrijpelijk en duidelijk en beheerst de Engelse taal op niveau C1.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox