Uitvoeringsorganisatie BBS

Senior Kwaliteitsmedewerker Zorgadministraties

Uitvoeringsorganisatie BBS

De opdracht­omschrijving

Organisatie
Uitvoeringsorganisatie BBS (de gemeenschappelijke regeling Samenwerking Sociaal Domein Baarn, Bunschoten en Soest) verzorgt de taken rondom Werk en Inkomen (Participatiewet), Uitkeringsadministratie en Zorgadministratie (Wmo en Jeugdwet) van de drie deelnemende gemeenten, Baarn, Bunschoten en Soest.
Daarnaast is BBS werkgever van de collega’s die werken in de lokale en sociale teams, die ondersteuning leveren dicht bij de inwoners van de drie gemeenten.

Onze kernwaarden zijn:

  • Denken in mogelijkheden;
  • Klantgerichtheid: de klant staat centraal;
  • Professionaliteit;
  • Efficiënt werken en
  • Gericht op Samenwerking.

Opdracht

  • Je signaleert proactief toekomstige ontwikkelingen, zoals nieuwe wetgeving, en maakt de vertaalslag naar wat dit concreet betekent voor onze zorgadministratie.
  • Je brengt knelpunten vanuit de uitvoering of controles in beeld en doet hiervoor verbetervoorstellen. Je adviseert over mogelijke wijzigingen van gebruikte systemen, applicaties en past hierop de instructies aan en je kunt collega’s hierin goed meenemen.
  • Je adviseert en ondersteunt medewerkers van de zorgadministratie bij het uitvoeren van hun werkzaamheden. Je adviseert de beleidsmedewerkers over de praktische uitvoerbaarheid van (nieuw) beleid.
  • Je maakt procesbeschrijvingen en handleidingen voor de zorgadministratie en houdt deze actueel en ziet hierbij toe op een juiste toepassing van het beleid.
  • Je bewaakt de afspraken die regionaal en met de drie BBS-gemeenten zijn gemaakt.
    Kortom, je coördineert intern/extern en verbindt alle schakels in het proces.

Competenties

  • Je werkt procesmatig;
  • Ervaring met Suite SD is een pré;
  • Je bent zelfstandig, positief en proactief en
  • Je bent een verbinder en een netwerker
  • Je bent inventief en komt tot praktische, werkbare oplossingen.

 

Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op donderdag 22 juni van 13.30 tot 17.30 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk woensdag 21 juni 2023 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

 

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met zorgadministraties;
  • Minimaal een afgeronde hbo bachelor opleiding;
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in een coördinerende rol;
  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.

De Wensen

  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als coördinator binnen het sociaal domijn van een gemeentelijke instelling;
  • Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met de programma’s Mens Centraal, GWS4all, MS Office en Suite SD (benoem dit duidelijk in het cv);
  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met het implementeren en ontwikkelen van (werk)processen, benoem hiervan een voorbeeld;
  • Aantoonbare werkervaring met de uitvoering van de Wmo en de Jeugdwet.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox