gemeenten Achtkarspelen & Tytsjerksteradiel

Senior Inkoper en Contractmanager Sociaal Domein

gemeenten Achtkarspelen & Tytsjerksteradiel

  • max €110 per uur

  • Friesland

  • 27 uur per week

  • Inkoop
  • 04 juli 2022

  • 04 januari 2023

De opdracht­omschrijving

Opdracht omschrijving

Ter vervanging in verband met zwangerschaps- en ouderschapsverlof zoeken wij een Senior Inkoper en Contractmanager Sociaal Domein. De kandidaat valt hiërarchisch onder de teamleider van het team Sociaal Domein Bedrijfsvoering en vormt hierbinnen een sub-team met een collega inkoper en contractmanager.

De kandidaat bepaalt, samen met de relevante stakeholders, de inkoopdoelen en de benodigde inkoopstrategie binnen het Sociaal Domein. Tevens geeft de kandidaat vorm en inhoud aan het proces van contractmanagement, contractbeheer en leveranciersmanagement/ relatiemanagement. Daarnaast is de kanidaat verantwoordelijk voor de uitvoering van de relevante aanbestedingen binnen het domein. 

Belangrijke ontwikkelingen

Recent is door de gemeenteraden een inkoopstrategie vastgesteld, waarbij besloten is een deel van de zorg middels lump sum financiering in te kopen. Kennis van lump sum financiering is een pré. Daarnaast werken wij aan een nieuwe inkoopprocedure Wmo en Participatiewet. Meedenken en meewerken aan dit proces is een belangrijk onderdeel van de werkzaamheden.

Tot slot doen wij een stevig beroep op de senioriteit van de kandidaat. Van de kandidaat wordt gevraagd zijn/haar kennis en ervaring binnen onze organisatie in te zetten voor de uitvoer van beheersmaatregelen binnen het domein. Deze maatregelen richten zich primair op kwaliteitsverbetering en hebben een sterke kostencomponent in zich.

Verantwoordelijkheden

  • het begeleiden van inkoopprocedures en aanbestedingen;
  • intern en extern aanspreekpunt zijn voor (complexe) vragen aangaande ICM;
  • initiëren van de inkoopoverleggen;
  • algemeen relatie- en contractmanagement.

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • De kandidaat is inzetbaar vanaf 4 juli 2022 tot en met 4 januari 2023 voor 27 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd voor 2 x 3 maanden. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend. De klikgesprekken staan gepland op 17 juni in de ochtend.
  • De kandidaat heeft ervaring als inkoper en contractmanager binnen het sociaal domein in een gemeentelijke organisatie. Dit blijkt uit cv of motivatiebrief.
  • De kandidaat heeft HBO werk- en denkniveau.
  • De kandidaat heeft kennis van inkoop o.b.v. lumpsum. dit blijkt uit cv of motivatiebrief.
  • In het bezit van een geldige VOG (maximaal 3 maanden oud en relevant voor de functie) ofwel bereid deze aan te vragen
  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.

De Wensen

  • De mate waarin de genoten opleiding(en) aansluit(en) bij het gevraagde functieprofiel.
  • De mate waarin de werkervaring van de kandidaat aansluit bij de opdracht.
  • De mate waarin de motivatie van de kandidaat aansluit bij de opdracht.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox