Gemeente Amersfoort

Senior Functioneel Beheerder Sociaal Domein WIO

Gemeente Amersfoort

De opdracht­omschrijving

Opdrachtomschrijving

Opdrachtomschrijving
Voor de opstart van twee nieuwe teams voor businessproces en informatie managent in het Sociaal Domein, zoeken we tijdelijk extra Functioneel beheer capaciteit. 


Senior Functioneel Beheerder Sociaal Domein (werk, inkomen, onderwijs)


Samen met je team ben je zowel business partner, als sparringpartner voor het lijnmanagement, op het gebied van de inrichting en het beheer van de applicatie Suite voor Sociaal Domein (Centric). Je beheert alle modules van de suite en denkt proactief mee met de inrichting die noodzakelijk is voor het optimaal ondersteunen van de (administratieve) bedrijfsprocessen. Door je actieve houding heb je een positieve uitstraling richting de eindgebruikers en het management.  
Je werkt vanuit het domeinteam Werk, Inkomen & Onderwijs direct mee aan maatschappelijke opgaven. Daarbij werk je samen  met informatiemanagers, informatieadviseurs en functioneel beheerders. Denk hierbij aan inrichten, problemen oplossen, vragen beantwoorden, opstellen van testplannen, toetsen van de systemen op beveiligingsbeleid, beheren van de data en het aanleveren van datasets en rapportages. We zijn gestart met Agile/scrum werken waar jij een actieve bijdrage aan kan leveren. Verder bestaan je werkzaamheden onder andere uit:  

  • Samen met je teamleden ben je het aanspreekpunt voor onze business, de IT-partners en collega’s binnen IV en help je mee met het vergroten van de implementatiekracht van IV; 
  • Signaleren en analyseren van ontwikkelingen en wijzigingen van en in informatiesystemen en doen van voorstellen voor verbetering en vernieuwing op functioneel gebied; 
  • Meewerken aan het vinden van de juiste taakverdeling tussen het team en de vakafdeling. Als blijkt dat taken beter binnen de vakafdeling passen, ben je in staat om de overgang te begeleiden;  
  • Opstellen van rapportages richting het management; 
  • Regie voeren op kwaliteit van gegevens en documenten; 


LET OP!
In het kader van gelijke kansen en het voorkomen van manipulatieve inschrijvingen, waarbij een inschrijver veel verschillende cv’s indient en zo kan sturen op wie in de top komen, mag een inschrijver maximaal 1 offerte/kandidaat aanbieden. Bij meer dan 1 aangeboden offerte/kandidaat zal alleen de eerst binnengekomen aanbieding meedingen naar de opdracht. 

Urenregistratie/facturatie
De gewerkte uren dienen te worden geregistreerd via de inhuurdesk van de Gemeente Amersfoort en na akkoord van de inhurende manager kan er via Mijn inhuurdesk op Gemeenteamersfoorthuurtin.nl een factuur digitaal worden verzonden aan de gemeente.

Kandidaatomschrijving

Kandidaatomschrijving

  • Je hebt HBO werk en denkniveau door opleiding en/of ervaring verkregen; 
  • Je hebt minimaal 5 jaar ervaring met Suite voor Sociaal Domein op het gebied van Suite4Sociaal Domein (Werk/Inkomen)   
  • Je hebt relevante ervaring binnen een gemeentelijke organisatie of (gemeentelijk) samenwerkingsverband.  
  • Ervaring met de applicatie Carel (Onderwijs) is een pre. 
  • Je bent een echte teamplayer en tegelijk iemand die taken ook goed zelfstandig op kan pakken. 
  • Het is een pre als je kennis hebt van tools als SQL / Microsoft Access en ervaring met het leveren van datasets en rapportages. Kennis van de tabellenstructuur van Suite4Sociaal Domein is ook een pré. 
  • Bekend met Scrum/Agile methodes; 
  • Kennis van BiSL en ITIL is een wens 

 

Interviewplanning

Gesprekken zijn gepland op donderdag 12 januari

Toelichting op rooster

in overleg met het team in te plannen

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Werk- en Denk-niveau HBO, aantoonbaar in de beschrijving van het CV.
  • Werkervaring Minimum 5 jaar werkervaring met Suite voor Sociaal Domein op het gebied van Werk/Inkomen
  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.

De Wensen

  • kennis Kennis van tooling zoals SQL. Kennis van Carel. Aangegeven in het CV
  • werkervaring Ervaring in gemeentelijke of samenwerkingsorganisatie
  • Interview Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria. Communicatieve vaardighedenKennis van Suite4sociaal domein modules werk en inkomenTeamplayer die ook goed zelfstandig taken op kan pakken.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox