Gemeente 's-Hertogenbosch

(Senior) Financieel Adviseur

Gemeente 's-Hertogenbosch

De opdracht­omschrijving

De afdeling Financiën en Juridische zaken Stadsontwikkeling zoekt een tijdelijk senior financieel adviseur ter vervanging van een collega in afwachting van invulling van een vacature.
De belangrijkste taken in de functie zijn:

  • Het ondersteunen van en het optreden als sparringpartner van de lijn en management met name in sector stadsontwikkelingsprojecten.
  • Inrichten, beheersen en afrekenen van nieuwe geldstromen vanuit het Rijk en Provincie(o.a. specifieke uitkeringen).
  • Sparringpartner van de interne collega’s op het gebied van financiën.
  • Inhoud koppelen aan financiën en andersom.
  • Adviseren en input leveren ten behoeve van bestuurlijke besluitvorming op financieel gebied.

 

Kandidaatomschrijving

Wij zoeken een ervaren bedrijfseconomisch of financieel adviseur. Je bent analytisch, pro-actief, verbindend, gericht op samenwerken en integraliteit. Daarnaast kan je acteren op overzichtsniveau.
Verder heb je:

  • HBO werk- en denkniveau op het gebied van financiën, bedrijfseconomie en/of controlling is een pré.
  • Aantoonbare kennis van gemeente financiën BBV (Besluit Begroting en Verantwoording gemeenten en provincies) is een pré.
  • Kennis van en ervaring met financiële informatievoorziening/financiële pakketten.
  • Affiniteit met het fysieke domein.

 

Interviewplanning

De interviews/gesprekken zullen plaatsvinden op donderdagochtend 29 juni a.s.

Toelichting op rooster

Inhuur voor 24-28 uur per week. Werktijden en werkdagen worden in overleg bepaald, eventueel met 1 dag thuiswerken na inwerken.

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • <p>Opleiding Minimaal HBO opleiding op het gebied van financi&euml;n, bedrijfseconomie en/of controlling. Dit blijkt uit het CV.</p>
  • <p>Werkervaring Werkervaring bij een gemeentelijk organisatie. Aan te tonen aan de hand van minimaal 2 representatieve referenties. Referentie vereist</p>
  • <p>2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.</p>

De Wensen

  • <p>Opleiding WO opleiding op het gebied van financi&euml;n, bedrijfseconomie en/of controlling. Dit blijkt uit het CV.</p>
  • <p>Werkervaring Minimaal 5 jaar werkervaring bij een gemeentelijke organisatie. Dit blijkt uit het CV.</p>
  • <p>Kennis en ervaring Aantoonbare kennis van gemeente financi&euml;n BBV (Besluit Begroting en Verantwoording gemeenten en provincies). Dit blijkt uit het CV.</p>
  • <p>Kennis en ervaring Kennis van en ervaring met financi&euml;le informatievoorziening/financi&euml;le pakketten. Dit blijkt uit het CV.</p>
  • <p>Ervaring Ontwikkeld analytisch vermogen; in staat snel de kern van informatie te vinden en de juiste informatie uit complexe gegevens te halen. Dit blijkt uit het CV.</p>
  • <p>Interview Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria. Met de top-3 kandidaten wordt een gesprek aangegaan waarin o.a. zal worden getoetst of de kandidaat voldoet aan het kandidaatsprofiel en aan de gestelde minimumeisen. Daarnaast zal worden beoordeeld welke kandidaat het beste aansluit bij datgene wat de opdrachtgever zoekt in een kandidaat (competenties, aansluiting bij de organisatie, het team, etc.). Het gesprek is onderdeel van de beoordeling.</p>

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox