Gemeente Amersfoort

Senior Casemanager WABO

Gemeente Amersfoort

  • max €80 per uur

  • Utrecht

  • 36 uur per week

  • Zorg en Welzijn
  • 01 juli 2022

  • 31 december 2022

De opdracht­omschrijving

Opdrachtomschrijving

De beoogd senior casemanager gaat gedurende de inhuurperiode de volgende activiteiten doen voor één van de negen wijken: de intake en behandeling van complexe wabo en eventueel samenhangende (apv) vergunningaanvragen, principeaanvragen en informatieverzoeken, het voeren van (voor-)overleg hierover met interne en externe partners.
Zorgt voor voortgangs- en caseloadbewaking ook voor de andere (jr. / medior) casemanager van de wijk. Zorgt voor een pitch voor de welstands- of erfgoedcommissie dan wel voor de omgevingstafel. Adviseert zo nodig inwoners en bedrijven alsmede het management.

Let op:

In het kader van gelijke kansen en het voorkomen van manipulatieve inschrijvingen, waarbij een inschrijver veel verschillende cv's in dient en zo kan sturen op wie in de top komt, mag een inschrijver maximaal 1 offerte/kandidaat aanbieden. Bij meer dan 1 aangeboden offerte / kandidaat zal alleen de eerst binnengekomen aanbieding meedingen naar de opdracht.

urenregistratie/facturatie:

De gewerkte uren dienen te worden geregistreerd via de inhuurdesk van de gemeente Amersfoort en na akkoord van de inhurende manager kan eer via Mijn inhuurdesk op Gemeenteamersfoorthuurtin.nl een factuur digitaal worden verzonden aan de gemeente.

Kandidaatomschrijving

De beoogd senior casemanager is gewend om zelfstandig de voorliggende (meest complexe) wabo-vergunningaanvragen, principeplannen en informatieverzoeken op te pakken en vindt zo nodig in teamverband (ook buiten de afdeling) oplossingen voor knelpunten. is een enthousiaste vakman / vakvrouw en heeft en houdt zijn/ haar kennis up to date. Toont een duidelijke toegevoegde waarde voor het team en neemt actief deel of leidt gesprekken m.b.t. de voorliggende casuïstiek.

Wij zoeken iemand met bij voorkeur een relevante HBO/WO opleiding , dan wel een door ervaring bereikt HBO/WO niveau. De ABW diploma's strekken eveneens tot aanbeveling. Meerdere jaren ervaring als sr. casemanager is een harde eis. Woonachtig in de omgeving van Amersfoort is een pré. Ervaring met de Amersfoortse werkwijze is eveneens een pré, onder andere i.v.m. de inwerkperiode.

Ervaring met het toetsen aan de actuele BENG eisen, EPC waarden en CEBEON-toets is noodzakelijk.

We verwachten een klantgerichte houding.

Interviewplanning

De interviews zullen worden gepland ZSM na sluitingsdatum van indienen offertes in de week van 6 juni.

Toelichting op rooster

mogelijkheid om 1-2 dagen op afstand te werken.

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.
  • Opleiding De kandidaat heeft een relevante HBO-WO opleiding afgerond of via werkervaring (aantoonbaar via referentie) dit niveau bereikt en beschikt over actuele kennis OW en WKB. Referentie vereist
  • Relevante werkervaring Kandidaat heeft relevante werkervaring opgedaan bij een 100.000+ gemeente. Referentie vereist
  • Actuele kennis Kennisniveau van kandidaat is actueel door ervaring of cursussen. denk aan MPG, BENG, Stikstof, Omgevingstafel.
  • Warme overdracht in keten kandidaat is in staat om op een effectieve manier collega's (bouwinspecteurs) te betrekken bij de overdracht en toetsing van de (concept) vergunningen. Toon dit aan met het CV.

De Wensen

  • Interview Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria. samenwerking met collega'sup-to-date zijn qua kennis (actuele ontwikkelingen OW en WKB)Vaardigheden in applicatiestoegevoegde waarde voor het team
  • Werkervaring De kandidaat heeft aantoonbaar recente werkervaring opgedaan bij (een stad vergelijkbaar met) Amersfoort en kennis van de stad A'foort.
  • Werkervaring 2 De kandidaat heeft ruime ervaring in het voeren van overleg met particuliere en professionele aanvragers (bouwbedrijven en architecten) Beschrijf dit duidelijk.
  • Software kennis De kandidaat heeft ervaring met het werken in key2vergunningen. Toon duidelijk aan met het CV.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox