Nationale Politie
max €75 per uur
Zuid-Holland
36 uur per week
01 maart 2024
31 december 2024
Opdracht omschrijving
De Inhuurdesk van de politie is op zoek naar een Senior Backoffice Medewerker, ter versterking van cluster Contractbeheer. De Senior focust zich op de processen ten aanzien van verlengingen, opzeggingen, (maximale) inhuurtermijnen en wijzigingen gedurende de inleenperiode, van externe medewerkers die werkzaam zijn bij de politie.
De Inhuurdesk verzorgt de inzet van een breed scala aan gespecialiseerd, extern personeel van A tot Z en is gepositioneerd binnen het organisatieonderdeel HRM / in-, door- en uitstroom (IDU) / Recruitment. Het team van de Inhuurdesk bestaat uit een Teamchef, twee coördinatoren en vijf clusters:
De functie is voor 36 uur per week te verdelen over 4 of 5 werkdagen, waarbij de woensdag een verplichte werkdag is en de donderdag een verplichte kantoordag is.
Verantwoordelijkheden
Enkele voorbeelden van de uit te voeren werkzaamheden (maar niet uitsluitend), zijn:
Doelstelling
Als Senior Backofficemedewerker ligt jouw focus op de processen ten aanzien van verlengingen, opzeggingen, het monitoren van maximale inhuurtermijnen, en wijzigingen gedurende de inleenperiode, van externe medewerkers die werkzaam zijn bij de politie.
De Inhuurdesk bevindt zich midden in een professionaliseringsslag. De nadruk ligt vooral op het efficiënter en effectiever inrichten van bestaande processen en het inrichten van nieuwe processen. Waar nodig haak jij hiervoor aan bij overleggen en projecten (zowel binnen de eigen afdeling als hierbuiten) voor inhoudelijke inbreng: met jouw vakinhoudelijke kennis en ervaring kun je hier een belangrijke rol in spelen.
Waar jij mogelijkheden tot verbetering ziet, doe je hier een voorstel voor. Dit doe je in nauwe samenwerking met jouw directe Senior collega. Als Senior Backofficemedewerker heb je een begeleidende rol richting de overige backoffice medewerkers van het eigen cluster, en sommige gevallen ook van de overige clusters als dit de eigen processen raakt.
Je bent contactpersoon voor de uitzendbureaus in het kader van door te voeren cao-wijzigingen, periodieken en opstellen/verwerken van rapportages etc. Ook ben je operationeel aanspreekpunt voor audits en de vragen die hieruit voortvloeien en voor applicaties in relatie tot de Inhuurdesk. Dat betekent dat je veel bezig bent met het zoeken en onderhouden van contacten en ook deel uitmaakt van diverse schakelnetwerken. Tevens neem je actief deel aan netwerkoverleggen.
Competenties
Stressbestendigheid:
Blijft effectief presteren onder hoge werk- en tijdsdruk, bij tegenspel en druk door anderen en in onzekere omstandigheden:
Klantgerichtheid:
Herkent en onderzoekt de wensen en behoeften van anderen en speelt daarop in:
Accuratesse:
Werkt nauwkeurig en zorgvuldig, heeft oog voor detail en maakt weinig fouten:
Samenwerken:
Heeft oog voor het groepsbelang en draagt actief bij aan het gemeenschappelijke resultaat:
Organisatiesensitiviteit:
Speelt in op interne politiek en is alert op veranderingen binnen de organisatie. Onderkent de invloed en de gevolgen van eigen beslissingen of activiteiten op de andere organisatieonderdelen:
Flexibel gedrag:
Staat open voor en speelt adequaat en doelgericht in op verander(en)de en snel wisselende omstandigheden:
Mondelinge uitdrukkingsvaardigheid:
Presenteert feiten, meningen en ideeën op een heldere wijze. Maakt hierbij gebruik van relevante communicatiemiddelen:
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox