Bedrijfsvoeringsorganisatie West-Betuwe

Secretaresse

Bedrijfsvoeringsorganisatie West-Betuwe

De opdracht­omschrijving

Secretaresse m/v


Jij ontzorgt de 5 teamhoofden bij hun dagelijkse gang van zaken. Dit doe je zowel op secretarieel vlak, maar vooral ook administratief. Jij zorgt ervoor dat de teamhoofden goed voorbereid op pad kunnen, de juiste informatie lezen en voldoende kennis in huis hebben.

Wat ga je dan precies doen?
In deze functie houd je je, ter ondersteuning van de directiesecretaresse, bezig met:

  • Verwerken van de binnenkomende en uitgaande post en e-mail;

  • Afhandelen van het telefoonverkeer en vooral het beheren van de complexe agenda’s;

  • Verzorgen en uitwerken van correspondentie, presentaties en ambtelijke stukken;

  • Plannen, organiseren en voorbereiden van vergaderingen;

  • In voorkomende gevallen notuleren.


Naast bovenstaande taken ben je ook verantwoordelijk voor het (mede) organiseren van allerhande bijeenkomsten, het redigeren en opstellen van teksten en voer je interne communicatietaken uit.

Wat je meebrengt

Je hebt een collegiale en dienstverlenende instelling, bent stressbestendig en accuraat. Je houdt het overzicht op hectische momenten. Je beschikt over goede sociale en communicatieve vaardigheden. Je signaleert problemen en ziet kansen om deze alleen of samen met je collega op te lossen.

Opleiding en ervaring:

  • MBO werk- en denkniveau

  • Ervaring in een soortgelijke functie en affiniteit met notuleren en complex agendabeheer

  • Ervaring met Outlook

  • Bekend met de systemen Djuma, Key2Financien en IBabs (of op korte termijn eigen te maken)

  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal

  • Goede schriftelijke en mondelinge communicatie


Wat je krijgt (wanneer je direct bij ons in dienst komt)

  • Een leuke afwisselende baan

  • Je eigen werktijd indelen (in overleg) - werkdagen zijn in te delen van ma t/m do

  • Mogelijkheid om thuis te werken

  • Laptop en telefoon

  • Een salaris van maximaal € 3.301,- als je 36 uur werkt (schaal 7 CAO SGO)

  • Reiskostenvergoeding woon-werkverkeer

  • Een Individueel Keuze Budget (IKB), circa 17% van je bruto salaris. Dit kun je o.a. vrij inzetten voor de betaling van je sportabonnement of een nieuwe fiets

  • Een leuke uitdagende en afwisselende functie in een dynamische, maar soms ook complexe werkomgeving

  • Pensioenopbouw bij ABP

  • Een jaarcontract met uitzicht op een vast contract

  • BUREAUS; Let op - Mocht je kandidaat over te nemen zijn, geef dan in het CV de salarisindicatie (max schaal 7) aan!


Onze organisatie
Bedrijfsvoeringsorganisatie West-Betuwe is een samenwerkingsverband vanuit de gemeenten Culemborg, Tiel en West-Betuwe met een ambitieuze veranderopgave. BWB is dus een organisatie in ontwikkeling. Betere dienstverlening en afstemming zorgen voor minder hectiek. Samen delen we kennis en creëren we draagvlak voor nieuwe werkwijzen, met ruimte voor innovatie en productontwikkeling. Dit doen we momenteel met ongeveer 170 vaste medewerkers.

Bedrijfsvoeringsorganisatie West-Betuwe heeft een verzorgingsgebied van drie gemeenten met gezamenlijk 120.000 inwoners. BWB is gevestigd in het stadskantoor van de gemeente Culemborg.

Qua vaste werving hebben wij helaas niemand kunnen vinden, detavast heeft de voorkeur (6 maanden inleen en dan kosteloze overname) maar is geen must!Laat in de motivatiebrief/CV even op welke basis de kandidaat wordt voorgesteld.

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Kandidaat heeft ervaring met Outlook en is bekend met de systemen Djuma, Key2Financien en IBabs (of op korte termijn eigen te maken)
  • Kandidaat heeft een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal en beschikt over goede schriftelijke en mondelinge communicatie
  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.
  • Tijdens een verificatiegesprek worden getoetst op; Voornoemde criteria, competenties en communicatievaardigheden worden getoetst in een met de kandidaat te voeren gesprek.
  • Kandidaat heeft minimaal MBO werk- en denkniveau
  • Kandidaat heeft ervaring in een soortgelijke functie en affiniteit met notuleren en complex agendabeheer

De Wensen

  • Kandidaat is accuraat en heeft ervaring in een planningsfunctie zoals secretaresse, planner oid.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox