gemeente Voorschoten

Regiemedewerker Belastingen

gemeente Voorschoten

De opdracht­omschrijving

Organisatie
We werken vanuit onze drie kernwaarden: vakkundig, betrouwbaar en in eenvoud. Dit betekent onder andere dat we goede dienstverlening leveren, afspraken nakomen, efficiënt werken en zaken niet onnodig ingewikkeld maken. We werken op onderdelen opgavengericht en in samenwerking met inwoners, ondernemers en andere samenwerkingspartners.

We vinden het belangrijk dat onze medewerkers goed in hun vel zitten en het naar hun zin hebben. Je krijgt daarom bij ons de kans om je talenten veelvuldig in te zetten. Er is een prettige, informele werksfeer en we bieden veel ruimte om jezelf te ontwikkelen.

Opdracht
Als regiemedewerker belastingen zorg je ervoor dat alle gemeentelijke belastingen en toeslagen worden geïnd. Je hebt hierbij een regiefunctie richting de Belastingsamenwerking Gouwe-Rijnland (BSGR), de organisatie die voor een aantal gemeenten de daadwerkelijke inning verzorgd. Onderdeel van jouw functie is o.a. om belasting en legesverordeningen te actualiseren en vragen daarover te beantwoorden, het maken van berekeningen voor kostendekkendheid van de afvalstoffen- en rioolheffing, opstellen van de paragraaf lokale heffingen, het organiseren van controles (bijv. voor de hondenbelasting), interne advisering, het afhandelen van bezwaren en het voeren van regionaal overleg.  

Competenties

- Communicatief sterk;
- Nauwkeurig werken;
- Resultaatgericht;
- Klantgerichtheid.

Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Uiterlijk beschikbaar per 1 juni 2022 voor minimaal 8 - 16 uur per week gedurende.
  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.

De Wensen

  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 8 jaar als medewerker/adviseur op het gebied van belastingen.
  • Aantoonbare kennis van gemeentelijke belastingen opgedaan d.m.v. werkervaring in de afgelopen 6 jaar.
  • Aantoonbare werkervaring met het maken van kostendekkendheidsberekeningen.
  • Aantoonbare werkervaring met het actualiseren en toepassen van belasting en legesverordeningen.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox