gemeente Nijkerk

Recruiter

gemeente Nijkerk

De opdracht­omschrijving

Organisatie
Nijkerk is een mooie middelgrote gemeente, centraal in Nederland, met de mooie natuur van de Veluwe om de hoek en de levendigheid van de Randstad voor de deur. Een dynamische gemeente met ruim 44.000 inwoners verdeeld over de kernen Nijkerk, Hoevelaken en Nijkerkerveen. Samen met ongeveer 350 collega’s zetten we ons dagelijks in om ervoor te zorgen dat wonen, werken, ondernemen en recreëren in onze gemeente prettig, sociaal, veilig en toekomstbestendig is.

Je wordt regelmatig uitgedaagd om het beste uit jezelf te halen. De combinatie van betrokken collega’s, inhoudelijke vakkennis en ontwikkelmogelijkheden zorgen voor een fijne werkplek. Persoonlijke groei en teamontwikkeling is belangrijk. Dat betekent dat we ondernemen, kritische vragen stellen en onszelf willen verbeteren. Korte lijnen, prettige communicatie en veel vrijheid, dat typeert ons.

Gemeente Nijkerk is een sociale werkgever die investeert in een goede balans tussen werk en privé en jouw ontwikkeling. Herken je je in de kernwaarden eigenaarschap, verantwoordelijkheid, vertrouwen en eigen kracht, dan ben je van harte welkom om te solliciteren. Als gemeente faciliteren we initiatieven vanuit de samenleving en zoeken we de samenwerking zowel lokaal als regionaal. Werk je bij ons, dan ben je een zelfstandige, ondernemende en flexibele professional.

Opdracht
Iedere organisatie wil de allerleukste collega’s! Wij zoeken de recruiter die ons kan ondersteunen bij de uitdaging van onze organisatie om nieuwe collega’s te vinden en te binden, collega’s die passen bij de veranderende organisatie en toegespitst zijn op de (toekomstige) uitdagingen die we als gemeente op ons pad krijgen.

Dit zijn jouw belangrijkste verantwoordelijkheden:

  • Je gaat in gesprek met de leidinggevenden om een goed beeld te krijgen van de vacature.;
  • Je schrijft wervende vacatureteksten en bedenkt de juiste wervingscampagne;
  • Je benadert pro-actief kandidaten door middel van search bijvoorbeeld via LinkedIn of ander Social Media;
  • Je weet wat er nodig is om moeilijk vervulbare vacatures toch ingevuld te krijgen;
  • Je voert gesprekken met kandidaten;
  • Je hebt de regie over het recruitmentproces en houdt hierover contact met leidinggevenden;
  • Je werkt nauw samen met de hrm adviseurs. Met jouw kennis en kunde fungeer je als sparringpartner en adviseer je. Met de personeelsadministratie heb je contact over het publiceren van de vacatures en de administratieve afhandeling van het selectietraject;
  • Je levert analyses aan over de complete werving selectie procedure.

Competenties

  • Proactief en resultaatgericht
  • Klantgericht
  • Uitstekende mondelinge en schriftelijke vaardigheden
  • Doorzettingsvermogen
  • Creatief
  • Onder druk prioriteiten kunnen stellen

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten; Ditzelfde geldt voor een laptop (deze mag niet ouder zijn dan 2019);
  • Uiterlijk beschikbaar per 24 april 2023 voor tenminste 24 uur per week;
  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.

De Wensen

  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 8 jaar als Recruiter;
  • Minimaal een afgeronde opleiding op hbo niveau op het gebied van recruitment of personeel en organisatie;
  • Aantoonbaar werkervaring in de afgelopen 3 jaar binnen een gemeente;
  • Ervaring met werving & selectiesysteem: Easycruit.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox