Gemeente Amersfoort
max €95 per uur
Utrecht
32 uur per week
01 november 2022
31 maart 2023
We zoeken een raadsadviseur die optreedt als secretaris bij rondes. Dat zijn de voorbereidende vergaderingen van de gemeenteraad, voorafgaand aan besluitvorming in de raadsvergadering.
De secretarisrol houdt in dat je rondes voorbereidt, op de avond zelf begeleidt en naderhand netjes afrondt. Voorbereiden houdt in dat je zorgt dat alle benodigde stukken er zijn en dat ze op Notubiz komen te staan. Hiervoor heb je contact met ambtenaren. Ook moet je mededelingen voor de voorzitter maken waarin duidelijk wordt of er een presentatie is, wie die houdt, of er gasten of insprekers zijn, of dat er andere bijzonderheden zijn. Tijdens de vergadering noteer je in grote lijnen waar de vergadering over gaat en je noteert toezeggingen. Tevens ondersteun je de voorzitter bij de orde van de vergaderingen. Na de vergadering zorg je voor het afmaken van de besluitenlijst en publicatie ervan.
Soms wordt een ronde geagendeerd door een raadslid. Dan bespreek je met het raadslid doel en insteek van de ronde en of er mensen of partijen uitgenodigd moeten worden. Indien nodig beleg je een voorbereidend gesprek met het raadslid/leden en ambtenaren.
Per januari 2023 gaat de Amersfoortse raad vergaderen in commissies. De rol van de secretaris blijft in grote mate hetzelfde.
LET OP!
In het kader van gelijke kansen en het voorkomen van manipulatieve inschrijvingen, waarbij een inschrijver veel verschillende cv’s indient en zo kan sturen op wie in de top komen, mag een inschrijver maximaal 1 offerte/kandidaat aanbieden. Bij meer dan 1 aangeboden offerte/kandidaat zal alleen de eerst binnengekomen aanbieding meedingen naar de opdracht.
Urenregistratie/facturatie
De gewerkte uren dienen te worden geregistreerd via de inhuurdesk van de Gemeente Amersfoort en na akkoord van de inhurende manager kan er via Mijn inhuurdesk op Gemeenteamersfoorthuurtin.nl een factuur digitaal worden verzonden aan de gemeente.
We zijn op zoek naar iemand die netjes en zorgvuldig te werk gaat. Het ondersteunen van de raad bij zijn vergaderingen moet op rolletjes lopen. Ook moet je makkelijk contact kunnen leggen met raadsleden, ambtenaren en eventueel mensen/partijen uit de stad.
Je moet weten hoe een gemeente werkt en liefst enige ervaring op een griffie hebben.
De interviews worden gepland in de week van 17 oktober.
De maximale uren per week zal 32 uur beslaan en de uren zijn flexibel in te richten met uitzondering van de dinsdag en dinsdagavond.
Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox