Gemeente Olst-Wijhe

Projectsecretaris

Gemeente Olst-Wijhe

De opdracht­omschrijving

Voor het team Projectmanagement en Advies van de gemeente Olst-Wijhe zoeken wij een:

Projectsecretaris 
(voor half jaar, 1 juli -31 december 2023)

32-36 uur per week

Wat ga je doen?

  • Algemene ondersteuning van projectleiders bij het maken van afspraken met externen en internen (projectteams, afstemming overleggen etc.) zoals verslaglegging, opstellen en bewaken van planningen en bewonersbijeenkomsten voorbereiden en bijwonen.
  • Verantwoordelijk voor de administratieve afwikkeling van de projecten.
  • Ondersteuning bij en bewaken van de voortgangsrapportages en bij facturaties.
  • Je bent sparringpartner voor projectleiders (met name woningbouwprojecten) op gebied van projectmatig werken, participatie en communicatie.


Wie zoeken wij?

  • Je hebt kennis van projectmatig werken blijkende uit een gevolgde training of opleiding.
  • Je hebt tenminste afgeronde MBO opleiding op administratief/secretarieel/managementondersteuningsgebied en ten minste 2 jaar werkervaring in een vergelijkbare functie.
  • Je hebt een HBO denk-en werkniveau om te kunnen fungeren als sparringpartner voor projectleiders.
  • Je bent digitaal vaardig en hebt goede schriftelijke en mondelinge vaardigheden.
  • Gerichte ervaring bij een gemeentelijke organisatie is een pre.


Interesse en de procedure 
Heb je interesse? Maak dit dan uiterlijk 16 mei 2023 aan ons kenbaar. Gesprekken zijn gepland op 22 mei 2023.

De Eisen

  • Kandidaat beschikt over minimaal een afgeronde MBO opleiding.
  • Minimaal 2 jaar werkervaring in een vergelijkbare functie (projectsecretaris of projectmedewerker).
  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.

De Wensen

  • Kandidaat beschikt over minimaal een afgeronde MBO opleiding op administratief, secretarieel of managementondersteuningsgebied.
  • Kandidaat beschikt over minimaal HBO werk- en denkniveau. Dit blijkt uit een afgeronde opleiding of middels toelichting op het CV.
  • Kandidaat beschikt over kennis van projectmatig werken middels een gevolgde training/opleiding of opgedane werkervaring.
  • Minimaal 2 jaar werkervaring in een vergelijkbare functie (projectsecretaris of projectmedewerker).
  • Kandidaat beschikt over werkervaring in een vergelijkbare functie bij een gemeente en/of gemeentelijke organisatie.
  • De gesprekken vinden plaats op 22 mei 2023 vanaf 11:00 uur. Hier graag rekening mee houden.
  • De kandidaat beschikt over onderstaande competenties. Dit kan samen met kennis vertrouwen en ervaring worden getoetst in een persoonlijk gesprek. - digitaal vaardig - communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk - accuraat - overzicht bewaren - plannen - proactief - organiseren en coördineren - zelfstandig

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox