Gemeente Land van Cuijk

Projectassistent/junior projectleider

Gemeente Land van Cuijk

De opdracht­omschrijving

Opdrachtomschrijving

Het team Projectenbureau (18 medewerkers) richt zich op de projectmatige aansturing van de ontwikkeling, realisatie en exploitatie van majeure ruimtelijke initiatieven en vastgoedprojecten. Het team vormt daarmee de schakel, tussen enerzijds beleid en uitvoering en anderzijds tussen de gemeentelijke organisatie en externe ontwikkelaars, vastgoedpartners en andere (markt)partijen met betrokkenheid van klankbordgroepen en inwoners. Het team wordt aangestuurd door een teammanager en bestaat uit projectleiders, projectassistenten, planeconomen en medewerkers kavelverkoop.
Op dit moment zet het projectenbureau haar schouders onder verschillende grote ruimtelijke projecten in de gemeente Land van Cuijk. Enkele voorbeelden hiervan zijn: de realisatie van uitbreidingswijk de Heeswijkse Kampen (Cuijk), de revitalisering van de Valuwe (wijk in Cuijk), een groot woningbouwplan in Boxmeer, centrumplannen in Cuijk en St. Anthonis, herontwikkeling Prinsenstal in Grave en diverse woningbouwprojecten in diverse kerkdorpen.
Voor het projectenbureau zijn wij op zoek naar ondersteuning. Gedeeltelijk in de vorm van projectassistenten en gedeeltelijk in de vorm van een junior projectleider. In de rol als projectassistent zal je projectleiders ondersteunen bij diverse projecten. De  junior projectleider geeft zelfstandig uitvoering aan meerdere ruimtelijke ontwikkelingen.

Wij zijn op zoek naar kandidaten voor de volgende functies:

1. Projectondersteuning nieuwbouw gemeentehuis 16 uur per week.

2. Projectondersteuning diverse projecten 20 uur per week
3. Projectondersteuner / junior projectleider, onderverdeling 8 uur ondersteuning en 16 uur medior projectleider.

Kandidaatomschrijving

Je beschikt over een scherp omgevingsbewustzijn, je bent flexibel en pragmatisch ingesteld en je kunt gemakkelijk schakelen in stijl en niveau. Verder ben je stressbestendig, professioneel, flexibel en heb je een proactieve houding.
Gezien de hierboven omschreven werkzaamheden zijn wij op zoek naar HBO/WO geschoolde kandidaten met minimaal 3 jaar relevante ervaring bij een overheidsinstantie in de afgelopen 5 jaar.

Wij zoeken 2 of 3 kandidaten vanuit hetzelfde detacheringsbureau.

Interviewplanning

De gesprekken vinden plaats op 8 december.

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • HBO/WO-niveau aantoonbaar HBO/WO-werk- en denkniveau
  • relevante werkervaring 3 jaar relevante werkervaring in de afgelopen 5 jaar
  • invulling functies vanuit 1 bureau de functies dienen ivm waarborging van de continuïteit ingevuld te worden door één bureau
  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.

De Wensen

  • relevante werkervaring relevante ervaring blijkend uit referentieprojecten bij een gemeentelijke organisatie
  • Interview Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria. Passend in het team; goede communicatieve vaardigheden

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox