gemeente Nieuwegein

Projectassistent

gemeente Nieuwegein

De opdracht­omschrijving

Organisatie
Nieuwegein is een jonge, levendige stad met historische accenten. Een complete stad met veel ruimte en groen, uitstekende voorzieningen en moderne woningen. Nieuwegein ligt centraal gelegen en heeft eigen aansluitingen op de doorgaande autowegen A27, A2 en A12 en beschikt over efficiënt openbaar vervoer, waaronder een sneltramverbinding met de buurgemeenten IJsselstein en Utrecht. We hebben een grote opgave in woningbouw en een aantal mooie en innovatieve projecten. De ambities ten aanzien van duurzaamheid zijn hoog. Aan deze projecten werkt een team van gebiedsmanagers, projectmanagers en hun projectgroepen. De projectassistenten ondersteunen de project- en gebiedsmanagers bij hun werkzaamheden. Vanwege ziekte van een van de projectassistenten  zoeken wij een doortastende, pro-actieve en sociale projectassistent.

Je werkt binnen het Ruimtelijk Domein. Hier werken ca. 70 vaste en 40 tijdelijke professionals enthousiast aan het mooier, duurzamer en veilig maken van onze stad. De uitdagingen zijn groot en divers. Er werken gemotiveerde collega’s van jong tot oud. De afdeling bestaat uit teams die werken aan beleid en projecten. Jij wordt onderdeel van het team Projecten.

Opdracht
Als rechterhand van de projectmanagers werk je aan afwisselende en uitdagende werkzaamheden. Je denkt mee met en beheert de agenda van de project- en gebiedsmanager. Je verricht organisatorische, secretariële en administratieve werkzaamheden. Je bent aanspreekpunt voor de projectgroep en externen. Je draagt  zorg voor de voorbereiding, uitvoering en nazorg van projecten. Je plant vergaderingen en bijeenkomsten in en zorgt voor de organisatie en verslaglegging hiervan. Je verzorgt correspondentie zoals opdrachtbrieven en maakt voortgangsverslagen, rapportages, overzichten, aanvragen en presentaties. Je organiseert voorlichtings-, inspraak- en participatiebijeenkomsten (dit kan ook in de avonduren of in het weekend zijn). Daarnaast ben je eens per week gastvrouw/-heer in het infocentrum voor City.  Je werkt met de programma’s CRM, Sharepoint en alle Microsoft office programma’s.

Je bent breed inzetbaar binnen de afdeling. Je werkt in buddyschap met een andere projectassistent. Als buddies deel je je verantwoordelijkheden met elkaar ter voorkoming  van kwetsbaarheid en om pieken in het werk op te vangen. Als teamlid van de projectassistenten zet je in om de kwaliteit van het werk en de samenwerking te verbeteren.

Competenties

  • Dienstverlenende houding, zowel richting je collega's als naar bestuur en bewoners van Nieuwegein;
  • Je bent gericht op samenwerken en je communiceert helder;
  • Je bent proactief, representatief, flexibel, initiatiefrijk, zelfstandig en doortastend;
  • Je bent stressbestendig en in staat het overzicht te bewaren.

 

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Een afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau 4;
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met de ondersteuning van (project-/gebieds)managers (benoem dit duidelijk in het cv);
  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.

De Wensen

  • Aantoonbare werkervaring met het organiseren van voorlichtings-, inspraak en/of participatiebijeenkomsten (benoem dit duidelijk in het cv met een voorbeeld)
  • Aantoonbare werkervaring met MS Office, SharePoint en het CRM systeem Dynamics 365 (benoem dit duidelijk in het cv)
  • Uiterlijk beschikbaar per 12 juni 2023
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als secretaresse of project assistent in de afgelopen 5 jaar bij een gemeente

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox