ODWH

Project assistent / secretaresse

ODWH

De opdracht­omschrijving

Organisatie
Bij de Omgevingsdienst West-Holland lever je een bijdrage aan de kwaliteit en veiligheid van de leefomgeving. Wij werken in opdracht van en in samenwerking met de provincie Zuid-Holland en twaalf gemeenten in het noordelijk deel van de provincie Zuid-Holland. Met zo’n 190 deskundige en gedreven collega’s werken we aan het verbeteren van lucht en bodem en aan het terugdringen van overlast door geur, geluid en gevaarlijke stoffen. Ook de zorg voor een duurzame leefomgeving is onderdeel van ons takenpakket. Belangrijk werk. Jouw werk?

Opdracht
Tijdens de opzet en uitvoering van dat verbeterplan voor secretariaat en receptie hebben we behoefte aan tijdelijke ondersteuning voor de medewerkers. Met jouw kennis en expertise van de moderne ontwikkelingen op dit terrein, waaronder klantcontactfunctionaliteit, lever je een actieve bijdrage aan het verbeterplan en ben je sparringpartner voor de teamleider van het Serviceburo.

Competenties

  • Je bent een taakvolwassen, ondernemende en resultaatgerichte professional, die gemakkelijk schakelt op verschillende niveaus en de kunst verstaat om verbetervoorstellen te vertalen naar praktijk;
  • Je bent een “doener”, houdt van aanpakken en staat stevig in je schoenen;
  • Je hebt een open, collegiale en constructieve en verbindende stijl van samenwerken en bent vaardig in het opbouwen en onderhouden van relaties.

 

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar als Project assistent/Secretaresse binnen een overheidsinstelling;
  • Een afgeronde secretariële opleiding op minimaal mbo niveau 4;

De Wensen

  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als Project assistent/Secretaresse binnen de overheid of een gemeente;
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar met het ondersteunen van de directie (benoem dit duidelijk in het cv.)
  • Aantoonbare werkervaring met de gebruikelijke vergadersysteem en administratiesysteem (benoem dit duidelijk in het cv)

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox