Provincie Utrecht

Meewerkend Projectleider/contractbeheerder Beheer en Onderhoud Wegen

Provincie Utrecht

De opdracht­omschrijving

Organisatie
Utrecht is een provincie om trots op te zijn. Gevarieerd, bruisend en met een rijke historie. Met veel verschillende levensstijlen, culturen en persoonlijke voorkeuren. Onze regio is een topregio met een innovatieve kenniseconomie. 

Het is onze opgave om de aantrekkelijkheid van onze provincie te vergroten en groei zo te faciliteren dat de kwaliteit van onze ruimte behouden blijft. Samen met inwoners, bedrijven, organisaties en andere overheden werken het provinciebestuur en medewerkers met enthousiasme en daadkracht aan een gezonde en duurzame leefomgeving. Wij willen dat iedereen in de provincie Utrecht fantastisch woont, werkt en leeft. Daarom zorgen wij voor een goede balans tussen groen en groei.

Opdracht
Voor de verschillende (onderhouds)contracten ten behoeve van het beheren en onderhouden van de provinciale wegen, zoeken we een meewerkend projectleider/contractbeheerder Beheer & Onderhoud. Je bent daarbij verantwoordelijk voor o.a. de volgende werkzaamheden:

  • Zorgdragen voor voldoende intern en extern draagvlak voor het project/contract.
  • De contractvorming, aanbesteding en uitvoering van diensten (ingenieursbureaus) en werken (aannemers).
  • In overleg met de programmamanager Assetmanagement samenstellen van de projectgroep, het opstellen van een projectplan, het opstellen van een inkoopplan voor het project.
  • Coördineren van het proces met de projectgroep, het aanspreken van de projectgroep leden en tijdig bijsturen waar nodig.
  • Het beheren van het dagelijks onderhoud en meerjarige onderhoudsovereenkomsten (RAW-bestekken en UAV-gc contracten) op het gebied van infrastructuur;
  • Het toetsen van contracten op juistheid, volledigheid en uitvoerbaarheid.
  • Het controleren van de aannemer op basis van toezicht (RAW) of systeemgerichte contractbeheersing (UAV-gc)
  • Het zorgdragen voor de nodige (periodieke) rapportages richting de opdrachtgever
  • Het verzorgen van goede verkeersmaatregelen en omleidingen.
  • Het mogelijke maken om het project/contract op een veilige manier uit te voeren.
  • Coördinatie van de benodigde (milieu) onderzoeken voor de realisatie.
  • Coördinatie van het verkrijgen van de benodigde vergunningen en ontheffingen voor de realisatie.
  • Eerste aanspreekpunt voor de realisatie van projecten/beheer van contracten 

Competenties

  • Flexibiliteit;
  • Integriteit;
  • Omgevingsbewust;
  • Overtuigingskracht;
  • Analyserend vermogen;
  • Samenwerken;
  • Motiveren;
  • Organisatiesensitiviteit;
  • Standvastig.

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau in de richting van Civiele Techniek;
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als meewerkend projectleider / contractbeheerder op het gebied van beheer en onderhoud, asset- en omgevingsmanagement;
  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.

De Wensen

  • Aantoonbare werkervaring op het gebied van aansturing van infrastructurele contracten;
  • Aantoonbare werkervaring met assetmanagement;
  • Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met het maken van prestatieverklaringen.
  • Aantoonbare werkervaring met directievoering UAV;
  • Aantoonbare werkervaring met contractmanagement UAV-GC;
  • Minimaal 5 jaar ervaring als meewerkend projectleider /contractbeheerder met beheer en onderhoud, en asset- en omgevingsmanagement binnen het publieke domein van de (provinciale) infrastructuur;

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox