Gemeente Losser
geen max tarief
Overijssel
36 uur per week
06 februari 2023
31 december 2023
Een leefbare en vitale gemeente waar het prettig wonen is, daarvoor zet jij je in als adviseur ruimtelijke ordening in Losser. Jouw werk doet ertoe: je draagt bij aan dé thema’s van deze tijd, van woningbouw tot herbestemming van voormalige agrarische bedrijven. En dat in een dynamische omgeving waarin je werkt met fijne collega’s.
De top 3 van deze baan
Dit is waarom adviseur ruimtelijke ordening Elise van haar werk houdt:
Daarom is onze gemeente de plek voor jou
Van de nieuwe Omgevingswet en de energietransitie tot woningbouw en bereikbaarheid; we staan in Losser voor interessante uitdagingen. Mooi toch, dat je als Adviseur RO bijdraagt aan oplossingen voor deze maatschappelijke vraagstukken? Extra interessant: Losser is qua inwonersaantal een relatief kleine gemeente. Dat betekent dat je veel mensen binnen en buiten onze organisatie leert kennen. En dat je ook bijdraagt aan onderdelen die raakvlakken hebben met jouw werk, zoals vergunnen en handhaven. Het zorgt er gegarandeerd voor dat jouw werkdagen bij onze gemeente voorbijvliegen!
Als adviseur ruimtelijke ordening ...
Hier ga je werken
Een gemeente met ruim 22.000 inwoners die een mooi plattelandsleven heeft om de dorpskernen heen: dat is Losser. Wat leuke feiten: de lekkere Johma-salades worden in Losser gemaakt en de Easy Drains – de wereldberoemde douchegoten – komen oorspronkelijk uit onze gemeente. Onze missie? Dat het ‘onmeunig mooi (samen)leven, recreëren, ondernemen en werken’ is in Losser. Daarbij voeren we als gemeente wettelijke taken uit en realiseren we de doelen met en voor inwoners, bedrijven en organisaties. Kortom, werk dat ertoe doet. En daarbij kunnen we jou als nieuwe collega goed gebruiken!
Jouw team
Jij bent onderdeel van team Plannen, Vergunnen en Handhaven. Dit team bestaat uit 25 collega’s, een mix van boa’s, ruimtelijk adviseurs, vergunningverleners, inspecteurs bouw- en woningtoezicht, juristen en administratief medewerkers. Samen zijn we verantwoordelijk voor de planvorming, vergunningverlening en naleving van de Omgevingswet, Algemene Plaatselijke Verordening en bijzondere wetten. Binnen ons team heerst een open en collegiale sfeer en staan samenwerking en behulpzaamheid hoog in het vaandel. Jij vormt een cluster met vier andere collega’s die focussen op ruimtelijke ordening. Samen zorgen we dat jij je snel thuis voelt bij onze organisatie.
Dit zien we graag in jou
Inwoners en collega’s verder helpen: met dit doel in je achterhoofd voer jij je werk uit. Zo ben je sociaal, toon je initiatief en pak je taken op die soms verder reiken dan je eigen vakgebied. Je denkt mee en komt actief met creatieve oplossingen. Tegelijkertijd sta je stevig in je schoenen om nee te verkopen. Ook heb je een goed gevoel voor de politieke en bestuurlijke verhoudingen in je werk, zodat je tot de juiste keuzes kunt komen.
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox