gemeente Leidschendam-Voorburg

Medewerker Uitkeringsadministratie

gemeente Leidschendam-Voorburg

De opdracht­omschrijving

Organisatie
Leidschendam-Voorburg is een sociale en ondernemende gemeente met ruim 75.000 inwoners. We werken met zo’n 680 mensen aan de gezamenlijke ambitie om ons te ontwikkelen naar een wendbare en sensitieve organisatie. We stellen onze inwoners en maatschappelijke opgaven centraal en zijn een zelfbewuste samenwerkingspartner voor de lokale en regionale partners. We doen dat door verbinding te maken, vertrouwen te geven en verantwoordelijkheid te nemen.

De lijnen zijn kort, we kennen elkaar en we weten wat er speelt. We werken informatiegestuurd, klantgericht en er is veel ruimte voor initiatief. We bieden onze medewerkers de faciliteiten om hybride te werken. Dit maakt het mogelijk om te werken waar en wanneer dat het beste past bij het type werk dat we doen.

Afdeling
Over de afdeling Werk, Inkomen, Jeugd en Zorg (WIJZ)
Werken voor WIJZ is werken aan het vangnet voor mensen die in kwetsbare omstandigheden terecht zijn gekomen. Bijvoorbeeld inwoners die ondersteuning nodig hebben om aan het werk te komen, inwoners met schulden of inkomensproblemen, ouderen met zorgproblematiek en kinderen in nood. Je onderhoudt nauw contact met externe partijen, zoals zorgaanbieders en scholen. Dit is de afdeling waar je écht verschil kunt maken voor mensen die het alleen even niet redden.

Opdracht

  • Het verwerken van besluiten tot uitbetaling, wijzigingen, opschorting en beëindiging van een uitkering;
  • Het verwerken van Maandelijkse Inkomsten Formulieren van klanten en het verrekenen van inkomsten met uitkeringen;
  • Het maken van herberekeningen en het opstellen van vorderingen;
  • Het verwerken van verzoeken voor beslaglegging op uitkeringen;
  • Het verwerken van bronheffingen;
  • Het vervullen van een rol als vraagbaak voor klanten over hun uitkering.

Competenties

  • Analytisch vermogen
  • Oordeelsvorming
  • Nauwkeurigheid
  • Kwaliteitsgerichtheid
  • Klantgerichtheid

 

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Een afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau 4;
  • Aantoonbare kennis of werkervaring op het gebied van de Participatiewet (maak dit duidelijk aantoonbaar in het cv);
  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.
  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar bij een op het gebied van uitkeringsadministraite uitkeringsadministratie;

De Wensen

  • Een afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau 4 in een Financiële richting of uitkeringsadministratie;
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 6 jaar bij een uitkeringsadministratie van een gemeente;
  • Aantoonbare werkervaring met Suite voor Sociaal Domein én MS office;
  • Beschikbaar om op dinsdag op locatie in Leidschendam te werken.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox