Gemeente Hardenberg

Medewerker uitkeringsadministratie

Gemeente Hardenberg

De opdracht­omschrijving


Ben jij van nature dienstverlenend ingesteld? En ben je ook financieel en administratief goed onderlegd? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Hier gaat het om…
Als medewerker uitkeringsadministratie bij team Werk en Inkomen zorg jij ervoor dat de uitkeringen correct en op tijd worden uitbetaald. Hiervoor verricht je controlerende werkzaamheden, voer je herberekeningen uit en verricht je betalingen. Je gaat zowel met de uitkeringsadministratie als de debiteurenadministratie aan de slag.

Maar het gaat natuurlijk ook om… jou!
In de functie van medewerker uitkeringsadministratie ben je proactief en onderneem je zelf actie. Je beschikt over goede contactuele vaardigheden (zowel mondeling als schriftelijk) en je kunt binnen het team goed samenwerken. Jij bent zorgvuldig, precies en resultaatgericht. Je bent communicatief vaardig en ook klantgericht. 

Informatie uit het team
Je bent werkzaam in het cluster Uitkeringsadministratie van het team Werk & Inkomen. Het team bestaat uit frontoffice - en backoffice clusters en is gepositioneerd binnen de afdeling Maatschappelijk Domein. Binnen het team wordt uitvoering gegeven aan verschillende wetgeving, waarbij de Participatiewet en de Wet Inburgering 2021 de belangrijksten zijn. Het team bestaat uit ongeveer 55 medewerkers en wordt aangestuurd door één teamleider en twee coördinatoren.

Dit bieden wij

  • Tijdelijke opdracht tot en met 31 december 2023;
  • Volop mogelijkheden voor hybride werken.

De Eisen

  • Kandidaat beschikt over minimaal een afgeronde MBO opleiding. Dit blijkt duidelijk uit het CV.
  • Kandidaat beschikt over minimaal 5 jaar werkervaring in de afgelopen 10 jaar in een soortgelijke functie en ervaring met werken op een uitkeringsadministratie.
  • Kandidaat beschikt over kennis van de Participatiewet. Dit blijkt duidelijk uit het CV.
  • Kanididaat beschikt over ervaring met (gemeentelijke) systemen en Suite Sociaal Domein (SSD)/ Suite4All en Centric. Dit blijkt duidelijk uit het CV.
  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.

De Wensen

  • Kandidaat beschikt over ervaring met het werken bij een gemeentelijke organisatie.
  • De competenties, kennis, vertrouwen en ervaringen worden getoetst tijdens het gesprek. - zorgvuldig, precies en resultaatgericht - proactief en onderneemt zelfstandig actie - communicatief vaardig en klantgericht

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox