Het Kadaster

Medewerker Servicedesk

Het Kadaster

De opdracht­omschrijving

Opdracht omschrijving

Omschrijving Beheer en Ontwikkeling IT
Waar loopt de grens tussen uw tuin en die van uw buurman? En welk vastgoed is van wie? Het Kadaster registreert van al het vastgoed (grond en gebouwen) in Nederland wie welke rechten heeft. We hebben heel veel data over alles onder, op en boven de grond en willen maximale waarde halen uit deze data. Naast onze wettelijke taak, beheert het Kadaster ook voorzieningen van andere organisaties, de Landelijke Voorzieningen. Zo beheren wij onder andere de WOZ Landelijke Voorziening en de Basisregistratie Adressen en gebouwen (BAG): alle adressen en gebouwen in Nederland, zoals bouwjaar, oppervlakte, gebruiksdoel en locatie op de kaart. 

Binnen Beheer en Ontwikkeling IT werken we met Scrum en DevOps en zijn de teams integraal verantwoordelijk voor de volledige technische dienstverlening, van idee tot productie. Vanuit een dynamische omgeving bieden wij een informele werksfeer. Soms werkt het beter om even je zinnen te verzetten en kan je met je teamgenoten een potje tafeltennis spelen, gamen of met de 3D printer een ontwerp realiseren. Ook hebben we een innovation hub om in een andere sfeer samen te werken.

Omschrijving project waarbinnen de inhuurkracht te werk wordt gesteld
De Kadastr Servicedesk is op zoek naartwee Servicedesk medewerkers (2 dagen per week op Kantoor in Apeldoorn, 3 dagen vanuit huis) met een maximale reistijd van 45 minuten naar Kadaster kantoor de Brug in Apeldoorn.

De Kadaster Servicedesk (KSD) ontzorgt de klant en levert een hoge klanttevredenheid op de dienstverlening en op de producten & diensten. Customer Intimacy bij uitstek. Daarnaast wordt de achterliggende organisatie (tweede en derde lijn) ontlast van standaard werkzaamheden, waardoor deze zich meer kan toeleggen op haar kernactiviteiten. De KSD richt zich op een hoge klanttevredenheid, hoog serviceniveau en een hoge first time fix. Wij zien Servicedeskwerk als een vak.

Opdrachtomschrijving

De ideale medewerker van de Kadaster Service Desk is een kei in communicatie, beschikt over een hoog empathisch vermogen (voelt de klant zich gehoord en begrepen?) en kan goed denken in processen. Daarnaast is hij of zij pro-actief .

Dé geschikte medewerker voor de KSD beschikt over voldoende technische kennis en achtergrond (hard skills), maar is vooral in staat helder te communiceren, zich te verplaatsen in de klant en is bekend met uitvraagtechnieken aan de telefoon (soft skills). Deze medewerker heeft een extraverte persoonlijkheid.

Belangrijkste technieken, methoden en tools

  • ESM-tooling
  • AD, AAD en Exchange
  • Office 365 en Sharepoint

 

De Eisen

  • De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 mei 2023 tot en met 31 april 2024 voor 40 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd met 2 x 6 maanden. De opdrachtgever kan de overeenkomst eenzijdig tussentijds opzeggen met een opzegtermijn van één (1) maand. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
  • U voegt slechts één Nederlandstalig curriculum vitae (cv) toe. Uit dit cv dient te blijken dat u voldoet aan onderstaande eisen. Indien u naar oordeel van het Kadaster niet voldoet aan de gestelde eisen, zal uw offerte terzijde worden gelegd en niet worden meegenomen in de beoordeling van de gunningscriteria. Onderstaand de eisen waar de kandidaat aan moet voldoen. Per eis (kort) toelichten waarom de kandidaat in uw ogen aan de eis voldoet. Verwijzen naar het CV volstaat niet.
  • MBO of HBO werk- en denkniveau.
  • Minimaal 1 jaar aantoonbare kennis en ervaring met het voeren van klantgesprekken om klanten op niet IT-niveau mee te nemen/iets over te brengen (soft-skills).
  • Minimaal 1 jaar kennis en ervaring gebruik AD, AAD & Exchange.
  • Minimaal 1 jaar ervaring met het werken in roosters.
  • Minimaal 1 jaar kennis en ervaring gebruik Office 365 & Sharepoint.
  • Door de kandidaat zelf geschreven motivatie.
  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.
  • Competenties waar de kandidaat over dient te beschikken: • Resultaatgericht; • Helicopterview; • Communicatief zowel schriftelijk als mondeling sterk; • Sensitiviteit; • Klantgericht; • Proactief en initiatiefrijk; • Teamspeler; • Analytisch vermogen; • Punctueel.

De Wensen

  • De Kadaster Service Desk is afhankelijk voor sommige 2e en 3e lijns ondersteuning van andere (soms externe) partijen. Geef een beschrijving van je ervaringen in het contact met derden en geef aan hoe jij de ideale situatie ziet. Beoordeling: De mate waarin de beschrijving aansluit bij de wensen van het Kadaster.
  • Voor het Kadaster staat “de Medewerker centraal” geef aan wat dit voor jou betekend in de ondersteuning op een servicedesk en welke mogelijke valkuilen kan dit opleveren? Beoordeling: De mate waarin de beschrijving aansluit bij de wensen van het Kadaster.
  • Je beschrijft welke van je persoonlijke ervaringen en competenties je inzet bij de Kadaster Service Desk tot een succes zullen maken. Je geeft voorbeelden uit de praktijk waarin je deze kwaliteiten al eerder met succes hebt ingezet. Beoordeling: Hoe beter de expertise en competenties aansluiten bij de wensen van het KSD hoe hoger de score.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox