MBO Amersfoort

Medewerker Servicedesk

MBO Amersfoort

De opdracht­omschrijving

Organisatie
MBO Amersfoort staat voor ondernemend, verbindend en kundig. Werken bij MBO Amersfoort is werken met gemotiveerde studenten in een situatie die dicht bij de beroepspraktijk ligt. Bij MBO Amersfoort is iedereen welkom met elke achtergrond. Onze studenten en docenten kennen elkaar. Dat draagt bij aan een sfeer waarin respect, betrokkenheid en je veilig voelen voorop staan. Ons uitgangspunt is ‘lerend werken en werkend leren’. Wij werken nauw samen met bedrijven en instanties voor een goede afstemming van onderwijs en aansluiting op de beroepspraktijk. Hiervoor beschikken wij over een aantal leerbedrijven, waar onderwijs -onder de noemer Onderwijs in Bedrijf- een extra dimensie krijgt. MBO Amersfoort is een regionaal opleidingen centrum (roc) met vestigingen in Amersfoort en Utrecht.

Opdracht
Als servicedeskmedewerker ben je bij MBO Amersfoort eigenlijk gewoon een held. Jij helpt studenten namelijk niet aan alleen aan wifi als ze geen verbinding krijgen, je zorgt er daardoor voor dat ze hun opdrachten op tijd inleveren. Een storing aan het digibord verholpen? Je hebt een docent gered van een mislukte les. Je draagt als servicedeskmedewerker dus direct bij aan het onderwijs op onze scholen.

Dit ga je doen Je behandelt de eerstelijns vragen van collega’s en studenten. Dit zijn je interne klanten. Zij hebben problemen met bijvoorbeeld hun apparatuur, het netwerk of ze melden een storing. Hun vragen komen bij jou binnen via het serviceportaal, de telefoon, de balie en de mailbox. Belangrijk bij het oplossen van deze meldingen zijn jouw communicatieve vaardigheden. Die zijn misschien nog wel sterker ontwikkeld dan je ICT-kennis. Dit laatste is namelijk tijdens het werk verder te ontwikkelen.

Het is aan jou om in te schatten welke melding de grootste impact heeft en waar je voorrang aan geeft. Storingen plan je namelijk niet in. Prioriteiten stellen én hier goed over communiceren is dus heel belangrijk. Kun je een situatie niet gelijk oplossen, vanwege de tijd die het kost, of vanwege de complexiteit? Dan neem je contact op met collega’s van de tweede- of derdelijn of met de leverancier.

Samengevat zijn jouw taken:

  • Aannemen, registreren, beantwoorden en oplossen van incidenten en beoordelen op urgentie.
  • Signaleren van knelpunten die vaker voorkomen en aandragen van oplossingen.
  • Uitlenen en innemen van ICT-apparatuur en uitvoeren van eenvoudige reparaties.
  • De afdeling een gezicht geven binnen de organisatie; jij bent voor hen het eerste, vertrouwde aanspreekpunt.

 

Competenties

  • Communicatief
  • Energiek
  • Dienstverlenend
  • Integer
  • Loyaal
  • Klantgericht
  • Probleemanalyse

 

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Aantoonbare werkervaring als allround Servicedesk medewerker;
  • Aantoonbare werkervaring met Windows 10, Microsoft/Office 365, Active Directory, Teamviewer én MS Teams;
  • Aantoonbare werkervaring in het uitleveren van mobiele devices (telefoons/laptops/tablets), alsmede de voorbereidende werkzaamheden hiervoor;
  • Aantoonbare werkervaring met het telefonisch en op afstand geven van support;
  • Per 9 januari 2023 beschikbaar voor minimaal 40 uur per week;
  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.

De Wensen

  • Een afgeronde opleiding op minimaal MBO niveau 4 in de richting van ICT
  • Aantoonbare relevante Microsoft en/of ITIL kennis of is hiermee bezig (benoem dit duidelijk in het cv)
  • Duidelijke beschrijving van de eerder uitgevoerde werkzaamheden in het aangeboden cv

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox