Gemeente Hellendoorn

Medewerker Servicedesk

Gemeente Hellendoorn

De opdracht­omschrijving

Bij het team Dienstverlening en Informatisering zoeken we voor het onderdeel ICT-beheer een

Medewerker Servicedesk
  Algemene informatie Het team Dienstverlening en Informatisering bestaat uit het klantcontactcentrum, informatisering, ICT-beheer, communicatie, DIV en diverse facilitaire zaken zoals de bodes en design en print. Het team bestaat uit circa 55 medewerkers.
De gemeente Hellendoorn maakt gebruik van moderne ICT voorzieningen. Binnen het team Dienstverlening & Informatisering is ICT-beheer verantwoordelijk voor de gehele ICT- dienstverlening. ICT-beheer beheert o.a. ca. 350 werkplekken, verdeeld over meerdere locaties, tientallen intern of extern gehoste bedrijfskritische applicaties, vaste en mobiele toepassingen, complexe infrastructuren/netwerken en grote hoeveelheden gegevens. De kerntaak van ICT-beheer is het borgen van continuïteit, veiligheid en integriteit van de ICT- producten en diensten. Circa 25 toegewijde medewerkers dragen hier zorg voor.
  Wat ga je doen?

  • Je primaire taak bestaat uit het aannemen en registreren van meldingen van storingen, klachten of vragen met betrekking tot de geautomatiseerde systemen, printers en telefonie, en het oplossen van diverse eerstelijns meldingen.
  • Je ondersteunt gebruikers bij vragen van algemene aard m.b.t. het gebruik van werkplekken en kantoorautomatisering.
  • Je houdt je bezig met de uitgifte/plaatsing van onder andere laptops, telefoons en mobiele devices.
  • Je geeft inloopsessies over bijv. de werking van Ms Outlook, Ms Teams, werking van de tablet/mobiele telefoon, etc.
  • Je verricht beheerwerkzaamheden aan werkplekken, randapparatuur en standaardapplicaties.
  • Je schrijft instructies en handleidingen.

  Jouw kwaliteiten

  • Je hebt een relevante ICT opleiding op ten minste mbo-niveau 4.
  • Je hebt ervaring met helpdeskwerkzaamheden en incident-beheer, bij voorkeur met het pakket Topdesk.
  • Je hebt ervaring of affiniteit met mobiele toepassingen, printers & printoplossingen, vaste en mobiele telefonie en kantoorautomatisering.
  • Je bent klantvriendelijk en hebt een positieve, oplossingsgerichte en proactieve instelling;
  • Je bent stressbestendig.
  • Je kunt goed zelfstandig maar ook in teamverband werken.
  • Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden.
  • Je bent flexibel ten aanzien van werktijden en werkzaamheden.
  • Het bezit van andere aanvullende diploma’s of certificaten is een pré; denk daarbij o.a. aan ITIL, Apple, Microsoft en VMware.



De Eisen

  • kandidaat heeft een relevante ICT opleiding op ten minste mbo-niveau.
  • kandidaat heeft ervaring met helpdeskwerkzaamheden en incident-beheer, bij voorkeur met het pakket Topdesk.
  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.

De Wensen

  • Kandidaat heeft aantoonbare ervaring bij een Gemeente.
  • De gesprekken vinden plaats op 12 en 13 december, zorg ervoor dat uw kandidaat beschikbaar is. De gesprekken zullen niet op een ander moment plaatsvinden.
  • Kandidaat heeft ervaring of affiniteit met mobiele toepassingen, printers & printoplossingen, vaste en mobiele telefonie en kantoorautomatisering.
  • De competenties, kennis, vertrouwen en ervaringen worden getoetst tijdens het gesprek. Je bent klantvriendelijk en hebt een positieve, oplossingsgerichte en proactieve instelling; Je bent stressbestendig. Je kunt goed zelfstandig maar ook in teamverband werken. Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox