Gemeente Amersfoort
geen max tarief
Utrecht
36 uur per week
01 september 2022
31 december 2022
Als medewerker servicedesk ben je het aanspreekpunt voor collega’s bij vragen over de tablet, PC, smartphone, bedrijfsapplicaties en/of ondersteunende software zoals Office. Jouw ervaring zorgt ervoor dat je de stabiele factor bent, terwijl je ervoor zorgt dat problemen, storingen en andere incidenten zo snel mogelijk worden opgelost. Je coördineert, registreert en classificeert meldingen en kijkt altijd eerst of je zelf voor een oplossing kunt zorgen. Je vindt het leuk om bij een verstoring mee te puzzelen om de oplossing snel boven water te krijgen. Kom je er niet uit? Dan betrek je collega’s van het team Realisatie en Beheer (R&B) of van een ander team van IT Dienstverlening en Advies (ITDA). Jij maakt het team beter en het team maakt jou beter. De afdeling ITDA werkt nauw samen met andere interne dienstverlenende afdelingen en kijkt dus verder dan het eigen vakgebied.
LET OP!
In het kader van gelijke kansen en het voorkomen van manipulatieve inschrijvingen, waarbij een inschrijver veel verschillende cv’s indient en zo kan sturen op wie in de top komen, mag een inschrijver maximaal 1 offerte/kandidaat aanbieden. Bij meer dan 1 aangeboden offerte/kandidaat zal alleen de eerst binnengekomen aanbieding meedingen naar de opdracht.
Urenregistratie/facturatie
De gewerkte uren dienen te worden geregistreerd via de inhuurdesk van de Gemeente Amersfoort en na akkoord van de inhurende manager kan er via Mijn inhuurdesk op Gemeenteamersfoorthuurtin.nl een factuur digitaal worden verzonden aan de gemeente.
Je hebt minimaal een Mbo-opleiding op niveau 4 in een relevante IT richting. Je hebt passie voor dienstverlening, want daar ligt bij deze functie het zwaartepunt, en bent communicatief vaardig. Enkele jaren werkervaring op een IT-servicedesk is een vereiste en een flinke dosis verantwoordelijkheidsgevoel met een scherp oog voor waar het werk ligt maakt van jou een potentiele kandidaat. Een grote klus op je bord? Je stroopt je mouwen op en zet je schouders eronder, doorziet problemen snel en bent goed in staat om de juiste oplossing over te brengen aan anderen. Daarnaast denk je ook mee over veranderingen en verbeteringen van de dienstverlening.
Omdat we in dagroosterdiensten werken, zijn flexibiliteit en een collegiale houding een vereiste. Collega's kunnen altijd bij je terecht voor advies. Ben je bovendien Microsoft MCSA gecertificeerd en heb je kennis en ervaring met ITSM Clientèle en mobiele platforms (met name Windows Phone, iOS en Android)? Dan heb jij bij ons een streepje voor.
Interviews zullen worden afgenomen met Microsoft Teams in de week 22 augustus.
5x8 / 4x8
Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox