Werkzaak Rivierenland

Medewerker servicedesk

Werkzaak Rivierenland

De opdracht­omschrijving

Opdracht omschrijving

Werkzaak Rivierenland voert voor 8 gemeenten in de regio Rivierenland de Participatiewet uit. Werkzaak is een Gemeenschappelijke Regeling.

Werkzaak Rivierenland is dé organisatie voor werk en inkomen in de regio Rivierenland. Wij begeleiden werkzoekenden op weg naar werk. Als dat niet gelijk lukt, bieden we tijdelijk inkomen door middel van een uitkering. 

De servicedesk maakt onderdeel uit van het team Facilitaire diensten. 

De medewerkers van Werkzaak krijgen de komende maanden nieuwe devices. De uitrol van dit project ligt bij de servicedesk.

Verantwoordelijkheden

Als medewerker servicedesk neem je hulpvragen aan op het gebied van onder andere facilitaire zaken en ICT-vragen. Je beheert laptops en telefoons en bent verantwoordelijk voor gebruikersbeheer. Je lost vragen waar mogelijk zelf op of speelt ze door naar de 2e lijn of leveranciers. Je bewaakt de status van meldingen en voorziet andere behandelaars van informatie en prioriteiten.

Je onderhoudt contacten met de uitvoering en leveranciers en houdt regie op de dienstverlening. Je houdt hulpvragers op de hoogte van de voortgang. Je signaleert knelpunten en draagt oplossingen aan. 

 

 

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Minimaal 2 jaar werkervaring in een soortgelijke functie.
  • Minimaal een afgeronde MBO 4 opleiding.
  • Kandidaat is bereid te werken op locatie van Werkzaak Rivierenland. Thuiswerken is geen optie.
  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.
  • De kandidaat is inzetbaar vanaf 1juli 2022 tot 1oktober 2022 voor 32 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

De Wensen

  • MBO opleiding ICT
  • Ervaring met het beheer van hardware
  • Ervaring op een servicedesk met gebruik van Topdesk
  • Opleiding ITIL of vergelijkbaar

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox