De Ronde Venen

Medewerker Servicedesk

De Ronde Venen

De opdracht­omschrijving

Organisatie
In het team I&A van Gemeente de Ronde Venen ontstaat door vertrek van een collega per 1 juli een vacature voor medewerker Servicedesk. We voorzien dat we de vacature niet tijdig genoeg structureel ingevuld krijgen waardoor inhuur op deze functie noodzakelijk is. Gedurende de voorziene inhuur periode wordt de Servicedesk organisatorisch verschoven naar een ander team.

Opdracht
Gemeente De Ronde Venen is op zoek naar een tijdelijke collega die een voortrekkers- en initiatief rol neemt bij uitvoering van de Servicedesk werkzaamheden alsmede de doorontwikkeling hiervan. Elke dag is anders en vol actie. Gelukkig voel jij je als een vis in het water in onze complexe ICT-omgeving. Je staat altijd klaar om te helpen en schrikt niet van ad-hoc optredens. Met jouw ICT-kennis en ervaring help je gebruikers bij uiteenlopende vragen en uitdagingen. Dat is waar jij die adrenalinekick van krijgt. Als het even niet gaat zoals gehoopt, ben je gericht op het vinden van oplossingen. Daarom werk jij creatief en productief mee aan het verbeteren van onze producten en diensten. Samen met je collega van de Servicedesk leiden jullie de werkzaamheden van de Servicedesk in goede banen, monitoren jullie alle Topdesk meldingen, verdelen jullie de werkzaamheden en bewaken jullie kwaliteit en doorlooptijd. De Servicedesk is het visitekaartje van team I&A en het aanspreekpunt voor de coördinator in het team. Met jouw communicatieve vaardigheden vul jij die rol moeiteloos in.

De werkzaamheden vinden plaats (voor het volledig aantal uren) in het gemeentehuis van De Ronde Venen. Gratis parkeren alsmede Openbaar Vervoer mogelijkheden bevinden zich op loopafstand van het gemeentehuis.

Competenties

  • Goede communicatieve vaardigheden;
  • Zelfstandig;
  • Planmatig;
  • Oplossingsgericht;
  • Secuur.

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als allround Servicedesk medewerker
  • Aantoonbare werkervaring met Windows, Outlook, Active Directory, Topdesk én MS Teams (benoem al deze systemen duidelijk in het cv)
  • Aantoonbare werkervaring in het uitleveren van mobiele devices (telefoons/laptops/tablets) alsmede de voorbereidende werkzaamheden hiervoor
  • Aantoonbare werkervaring met het telefonisch en op afstand geven van support
  • Per direct beschikbaar voor minimaal 32 uur per week
  • Beschikbaar in de periode van 18 juli 2022 t/m 12 augustus 2022 (benoem dit duidelijk in het cv)
  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.

De Wensen

  • Minimaal een afgeronde opleiding op MBO 4 niveau in de richting van ICT
  • Aantoonbare relevante Microsoft en/of ITIL certificeringen (benoem dit duidelijk in het cv)
  • Duidelijke beschrijving van de eerder uitgevoerde werkzaamheden in het aangeboden cv

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox