Gemeente Roosendaal

Medewerker P&O Inhuur

Gemeente Roosendaal

De opdracht­omschrijving

Roosendaal
Wij zijn geen gemeente, wij zijn Roosendaal. Benieuwd wat we daarmee bedoelen? Dat leggen we je graag uit in deze video.
Wij hanteren een autonomere werkwijze. Dat houdt in dat we in kleine groepen werken van acht tot twaalf medewerkers zonder teamleiders. Wij geloven in de kracht van onze medewerkers. Samen ben je verantwoordelijk voor het groepsresultaat en verdeel je werkzaamheden. Zo zijn we wendbaar, ontstaat er ruimte voor mooie initiatieven en is het werkplezier hoog dankzij de vrijheid in je werkzaamheden. Resultaatgericht, samen en de ander centraal zijn hierbij onze drie kernwaarden.
Roosendaal is de stad van de menselijke maat met talloze kleurrijke verenigingen, inwoners en ondernemers. Groot genoeg voor interessante vraagstukken. Klein genoeg voor korte lijnen met belangrijke stakeholders. Met een ideale ligging: vanuit Rotterdam, Breda of Antwerpen ben je in ruim 30 minuten in Roosendaal.

 

De gemeente Roosendaal zoekt per direct een enthousiaste 

Medewerker P&O Inhuur 
28- 32 uur per week 

“Een pro-actief talent die er energie van krijgt om te zorgen voor een optimale HR-ondersteuning inhuur binnen de gemeente Roosendaal!”  

 Als medewerker P&O inhuur werk je vanuit het team Administratie & Faciliteiten voor de gehele organisatie. Het cluster P&O bestaat uit 3 medewerkers P&O, 1 salarisadministrateur, 3 administratieve ondersteuners en 2 parttime regionale applicatiebeheerders ADP (die voor de regio werken). Je werkt intensief samen met collega’s binnen ons eigen cluster en de HR-adviseurs, adviseur inzetbaarheid, HR medewerker recruitment en beleidsadviseur HR van de groep P&O.
 
Jouw werkzaamheden:
Je bent als medewerker P&O inhuur vooral verantwoordelijk voor een optimale ondersteuning op het gebied van het inhuren van tijdelijk personeel; 

Je bent het eerste aanspreekpunt voor onze interne klanten, het flexibel personeel, de leveranciers en de regionale inhuurdesk van FlexWestBrabant; 

Je zorgt voor de aanvragen voor tijdelijk inhuur, bewaakt de voortgang van de opdrachten en voert mutaties uit; 

Je houdt overzichten actueel ; 

Je plant afspraken voor de intakegesprekken met kandidaten en zorgt voor de terugkoppeling van de resultaten; 

Je denkt mee in verbetering van processen; 

In drukke periodes kun je ook de P&O collega’s ondersteunen op voorkomende werkzaamheden omdat je ook kennis hebt van het arbeidsrecht 
 
Jouw kwaliteiten:
Je hebt MBO+/HBO werk- en denkniveau; 

Kennis van en ervaring met (de administratie van) flexibel personeel, ervaring met de applicatie Nétive is daarbij een pré; 

Je hebt kennis van de wet- en regelgeving op het gebied van inhuur van personeel, waaronder de Wet arbeidsmarkt in balans en de wet DBA of je kunt dat je snel eigen maken; 
Je bent bekend met diverse geautomatiseerde systemen en hebt bij voorkeur ook ervaring met o.a. Excel

Je bent zorgvuldig, stressbestendig en pro-actief; 

Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden, zowel schriftelijk als mondeling; 

Je hebt affiniteit met werving & selectie.

De Eisen

  • Kandidaat heeft specifieke kennis van en ervaring met administratie van flexibel in te huren personeel (blijkt uit CV)
  • De kandidaat beschikt over een afgeronde relevante opleiding op MBO+-niveau (blijkt uit CV)
  • De kandidaat heeft relevante werkervaring op het gevraagde werkterrein (blijkt uit CV)
  • De kandidaat beschikt over de volgende competenties (blijkt uit gesprek) zorgvuldig stressbestendig proactief en initiatiefrijk communicatief vaardig samenwerken
  • Het tarief is incl. reiskosten, parkeerkosten en verblijfskosten. Wij kennen geen woon / werkvergoeding. Tevens gaan wij er in eerste instantie vanuit dat de kandidaat over eigen devices (smartphone/laptop) beschikt of deze verstrekt krijgt vanuit de leverancier.
  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.

De Wensen

  • Is kandidaat in staat op de in de aanvraag genoemde startdatum te starten met de opdracht voor het gevraagde aantal uren ?
  • De kandidaat heeft bij voorkeur relevante werkervaring bij een gemeente / overheid (blijkt uit CV)
  • De kandidaat beschikt over kennis van actuele wet- en regelgeving binnen het gevraagde vakgebied (blijkt uit CV)
  • De kandidaat beschikt bij voorkeur over ervaring met werken met de applicatie Nétive of een andere inhuur-systematiek (blijkt uit CV)

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox