Omgevingsdienst Groningen

Medewerker P&O

Omgevingsdienst Groningen

De opdracht­omschrijving

Organisatie
De Omgevingsdienst Groningen verzorgt de uitvoering van vergunningverlening- , toezicht- en handhavingstaken op het gebied van milieu, bouwen en wonen in opdracht van de Groninger gemeenten en de provincie Groningen. Waar het gaat om de veiligheid rondom risicovolle bedrijven zoals de grote chemiebedrijven, is de Omgevingsdienst eindverantwoordelijk voor de vergunningverlening en toezicht en handhaving in Noord-Nederland (Drenthe, Friesland en Groningen). De Omgevingsdienst Groningen is een jonge, betrokken organisatie die zich continu ontwikkelt en boordevol ambitie zit. Dat moet ook, want we hebben te maken met een sterk veranderende omgeving waarin volop wordt geïnvesteerd en het milieu steeds meer aandacht krijgt. In alles wat wij doen dragen we bij aan een veilige en schone leefomgeving. Dat is onze missie. En hier werken we met ruim 250 professionals hard aan.

Opdracht
Kernactiviteit 1: Administratie

  • Ondersteunen bij de uitvoering van het personeelsbeleid,
  • Draagt zorg voor de uitvoeren van de personeelsadministratie,
  • Verzamelen en aanleveren van salarismutaties aan de salarisadministratie, controleren van de output,
  • Voeren van de opleidingsadministratie, bewaken van termijnen en verzorgen van aanmelding,
  • Draagt zorg voor het behandelen van verzoeken van stages en trainees,
  • Eerste aanspreekpunt van de P&O adviseur voor de operationele P&O taken, zoals in-, door- uitstroom, ziekte en verlof.
  • Het beoordelen van mutaties en het maken van maatwerkbrieven,
  • Bijdrage leveren aan het verder digitaliseren, optimalisering en evalueren van HR processen,

Kernactiviteit 2: Gegevensbewerking

  • Opstellen van arbeidsovereenkomsten en wijzigingen daarop, verzorgen van correspondentie,
  • Opstellen en verstrekken van beperkte P&O gerelateerde stuurinformatie,
  • Verwerken van en ondersteunen bij de uitvoering van afspraken uit planning- en beoordelingsgesprekken,

Kernactiviteit 3: Regelingen

  • Behandelen, begeleiden van personele procedures (werving & selectie, in-, door en uitstroom) en bewaken van wettelijke termijnen,
  • Verzorgen en actueel houden van informatie op intranet,
  • Adviseren, in afstemming met de P&O adviseurs, van medewerkers en leidinggevenden over arbeidsvoorwaarderegelingen en ontwikkelingen,
  • Ondersteunen bij het bewaken en uitvoeren van ARBO en ziekteverzuim / poortwachter taken,
  • Mede vormgeven en beschrijven van P&O gerelateerde werkprocessen.
  • Maakt planningen, ondersteunt bij en geeft advies over de uitvoering van projecten en implementeren van beleid/nieuwe wet- en regelgeving.

Competenties

  • Communicatief;
  • Analytisch;
  • Secuur.

 

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Een afgeronde opleiding op minimaal mbo;
  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring als medewerker P&O;
  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.

De Wensen

  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als medewerker P&O;
  • Beschikbaar op de volgende werkdagen: Maandag, donderdag en vrijdag;
  • Aantoonbare kennis van de gemeentelijke CAO.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox