Gemeente Heerde

Medewerker P&O / Salarisadministratie

Gemeente Heerde

De opdracht­omschrijving

 

Wil jij deze rol binnen onze bruisende organisatie?

Wat houdt de functie in? * Je bent samen met een collega verantwoordelijk voor de complete personeelsadministratie en delen van de salarisadministratie; * Je bent het eerste aanspreekpunt voor medewerkers bij vragen over rechtspositie, arbeidsvoorwaarden en lokale regelingen; * Je coördineert het proces van werving en selectie; * Je hebt een signalerende rol bij mutaties; * Je ondersteunt de P&O-adviseurs bij het opstellen en uitwerken van correspondentie en projecten. |

De Eisen

  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.
  • Kandidaat heeft de afgelopen 4 jaar minimaal 2 jaar werkervaring op het gebied van P&O administratie
  • Kandidaat beschikt over minimaal een mbo diploma (bij voorkeur op het vakgebied administratie en/of P&O)
  • Kandidaat is beschikbaar voor minimaal 28 uur per week

De Wensen

  • Kandidaat heeft een zelfgeschreven motivatie toegevoegd
  • Kandidaat heeft aantoonbare ervaring met zaaksysteem Verseon
  • Kandidaat heeft aantoonbare ervaring met personeelsinformatiesysteem AFAS
  • Kandidaat heeft de afgelopen 3 jaar minimaal 1 jaar gemeentelijke werkervaring op gebied van P&O administratie
  • De competenties, kennis, vertrouwen en ervaringen worden getoetst tijdens het gesprek. - proactief - flexibel - samenwerken - klantgericht - leergierig - snel schakelen en prioriteren - goede redactionele vaardigheden - digitale vaardigheden

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox