Krimpen aan den IJssel
max €60 per uur
Zuid-Holland
36 uur per week
05 juli 2023
05 juni 2024
Organisatie
Krimpen aan den IJssel is een ondernemende gemeente die graag vooruit denkt en doet. Met zo'n 180 medewerkers zorgen we voor een gemeente waar het fijn wonen, werken en leven is. Onze organisatie is continu in beweging. We zoeken naar nieuwe manieren van (samen)werken, gaan uit van zelforganisatie en zijn steeds meer gericht op resultaat in plaats van tijd. De organisatie is verdeeld in 25 thuisteams die gevormd zijn rondom inhoudelijke thema’s. We zoeken naar nieuwe manieren van (samen)werken, gaan uit van zelforganisatie en zijn steeds meer gericht op resultaat in plaats van tijd.
Opdracht
- Inboeken aanvragen omgevingsvergunning;
- Aanvragen voor advies uitzetten bij overlegpartners en externe adviseurs: DCMR, VRR, HHSK, RWS, Archeologie, stedenbouwkundige etc.…;
- Brieven maken: ontvangstbevestiging , aanvullingen, vergunning, buiten behandeling stellen, verlengen termijn etc.
- Inwoners telefonisch te woord staan;
- Afhandelen van e-mails;
- Monitoren termijnen procedure;
-Beoordelen principeverzoeken;
- Meedraaien met implementatie Omgevingswet;
- Toetsen aan het Bouwbesluit is niet nodig.
Competenties
-Nauwkeurig,
-Klantvriendelijk,
-Flexibel,
-Teamspeler,
-Goed bereikbaar,
-Snel reageren,
-Aanpassingsvermogen,
-Integer,
-Zelfstandig .
Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox