Krimpen aan den IJssel

Medewerker Omgevingsloket

Krimpen aan den IJssel

De opdracht­omschrijving

Organisatie
Krimpen aan den IJssel is een ondernemende gemeente die graag vooruit denkt en doet. Met zo'n 180 medewerkers zorgen we voor een gemeente waar het fijn wonen, werken en leven is. Onze organisatie is continu in beweging. We zoeken naar nieuwe manieren van (samen)werken, gaan uit van zelforganisatie en zijn steeds meer gericht op resultaat in plaats van tijd. De organisatie is verdeeld in 25 thuisteams die gevormd zijn rondom inhoudelijke thema’s. We zoeken naar nieuwe manieren van (samen)werken, gaan uit van zelforganisatie en zijn steeds meer gericht op resultaat in plaats van tijd.

Opdracht
-
Inboeken aanvragen omgevingsvergunning;
- Aanvragen voor advies uitzetten bij overlegpartners en externe adviseurs: DCMR, VRR, HHSK, RWS,    Archeologie, stedenbouwkundige etc.…;
- Brieven maken: ontvangstbevestiging , aanvullingen, vergunning, buiten behandeling stellen, verlengen termijn etc.
-
Inwoners telefonisch te woord staan;
-
Afhandelen van e-mails;
- Monitoren termijnen procedure;
-Beoordelen principeverzoeken;
- Meedraaien met implementatie Omgevingswet;
- Toetsen aan het Bouwbesluit is niet nodig.

Competenties

-Nauwkeurig, 
-Klantvriendelijk,
-Flexibel,
-Teamspeler,
-Goed bereikbaar,
-Snel reageren,
-Aanpassingsvermogen,
-Integer,
-Zelfstandig .

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • ‘Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop c.q. iPad.
  • Aantoonbare kennis van het omgevingsloket.nl, ruimtelijkeplannen.nl én omgevingsrecht (wabo) (maak dit duidelijk aantoonbaar);
  • Aantoonbare werkervaring als Wabo Coördinator in de afgelopen 5 jaar binnen een gemeente;
  • Een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau in de richting Ruimtelijke Ontwikkeling;
  • Uiterlijk per 1 augustus 2023 beschikbaar voor 36 uur per week;
  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.

De Wensen

  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als Wabo Coördinator in de afgelopen 5 jaar binnen een gemeente
  • Aantoonbare werkervaring met de implementatie van de Omgevingswet (benoem dit duidelijk in het cv)
  • Aantoonbare werkervaring met Gisvg
  • Aantoonbare werkervaring met het adviseren over vergunningsvrij bouwen (Bor)
  • Aantoonbare werkervaring met het begeleiden van aanvragen omgevingsvergunning van ontvangst tot besluitvorming
  • Aantoonbare werkervaring met principeverzoeken (vooroverleg) toetsen aan bestemmingsplan, binnen- en buitenplanse afwijkingen bestemmingsplan en het afdoen hiervan

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox