Gemeente Zwolle
max €55 per uur
Overijssel
36 uur per week
14 oktober 2021
30 januari 2022
Dit zijn wij
De afdeling Inwonerszaken bestaat uit de secties Burgerzaken, Klantcontactcentrum (KCC) en het team digitale regie.
Bij de sectie KCC en Burgerzaken werken op dit moment ruim 60 collega’s die er allemaal voor gaan om bij de Zwolse burgers een positieve ervaring achter te laten. Het is een gezellige club collega’s die voor elkaar klaar staat. Zij beantwoorden graag vragen en verstrekken informatie en producten via diverse kanalen, zoals balie, telefoon, post en twitter.
Binnen de gemeente Zwolle wordt de dienstverlening steeds verder ontwikkeld.
Voor een goede dienstverlening is nauwe samenwerking tussen frontoffice en backoffice vereist.
Dit ga je doen
Als medewerker Klantcontact burgerzaken werk je in de frontoffice. Dit is de balie waar je alle voorkomende aanvragen op het gebied van burgerzaken afhandelt zoals geboorteaangiften, reisdocumenten, rijbewijzen of verklaring omtrent gedrag en alle aanvragen op het gebied van de Burgerlijke Stand, maar ook de verwerking van mutaties in de BRP, waaronder verhuizingen.
Dit ben jij
Je hebt bij voorkeur een juridisch studie op MBO niveau 4 afgerond;
Je hebt minstens 6 maanden werkervaring op het terrein van Burgerzaken en bent direct inzetbaar;
Je bent klantvriendelijk, sociaal en communicatief vaardig naar de verschillende burgers;
Je bent flexibel en bent in elk geval op de vrijdagen inzetbaar en bij voorkeur een avond in de week;
Je bent stressbestendig en positief ingesteld, ook |
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox