ABG organisatie

Medewerker Klantcontactcentrum

ABG organisatie

De opdracht­omschrijving

De ABG-organisatie

De ABG-organisatie is de ambtelijke organisatie van de gemeenten Alphen-Chaam, Baarle-Nassau en Gilze en Rijen.
Samen met de drie gemeentebesturen zorgen wij ervoor dat de producten en diensten zijn afgestemd op de lokale behoeften van inwoners, bedrijven en belangenverenigingen. 

Kijk voor meer informatie over de ABG-organisatie op www.abg.nl. |

Bij het Klantcontactcentrum (KCC) – onderdeel van de afdeling Dienstverlening – is een tijdelijke vacature voor:

Medewerker Klantcontactcentrum (32 uur per week)

De vacature betreft de periode van oktober 2021 tot november 2021 en wordt wellicht verlengd Je werkzaamheden ================

Als medewerker klantcontactcentrum belcluster handel je 80% van de vragen voor alle gemeentelijke producten af aan de telefoon. Dit houdt in dat je klanten informeert over producten, regelingen, procedures, criteria etc. Je registreert klantvragen en maakt terugbelverzoeken voor collega’s.
Je verzorgt de administratieve afhandeling van bepaalde producten en voert diverse licht administratieve taken uit binnen het klantcontactcentrum.
Je signaleert mogelijke knelpunten en verbeterpunten aan de hand van de klantvragen die je aan de telefoon krijgt. Je profiel ==========

Je hebt een opleiding op MBO niveau of vooropleiding Havo. Je hebt een klantgerichte instelling en kunt goed met hectiek en stress omgaan. Je hebt kennis van en kunt goed werken met diverse ICT systemen en hebt geen moeite met multitasking in je werk.

Tarief
Maximaal 55 euro per uur excl. afhankelijk van kennis en ervaring. |

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Is kandidaat in staat op de in de aanvraag genoemde startdatum te starten met de opdracht?
  • Is kandidaat/bent u beschikbaar voor het aantal uren per week zoals in de aanvraag is aangegeven?
  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.
  • Kandidaat past binnen het team. Dit kan worden getoetst in een persoonlijk gesprek.
  • Kandidaat voldoet aan de in de functiebeschrijving genoemde opleidingseis. Dit moet blijken uit de CV.

De Wensen

  • Kandidaat heeft recente werkervaring in een vergelijkbare functie. Dit moet blijken uit de CV.
  • Kandidaat beschikt over goede communicatieve vaardigheden. Dit kan worden getoetst in een persoonlijk gesprek.
  • Kandidaat is resultaatgericht. Dit kan worden getoetst in een persoonlijk gesprek.
  • Kandidaat beschikt over 1 of meer referenties

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox