gemeente Leidschendam-Voorburg

Medewerker Klantcontactcentrum

gemeente Leidschendam-Voorburg

De opdracht­omschrijving

Werken bij Leidschendam-Voorburg
Dat betekent, werken voor een sociale en ondernemende gemeente met ongeveer 75.000 inwoners. We werken aan de gezamenlijke ambitie om de best mogelijke dienstverlening te bieden aan de inwoners, bedrijven en instellingen.

Wij werken informatiegestuurd en zijn toekomstgericht. We stimuleren klantgerichtheid en het nemen van eigen initiatief bij onze medewerkers. De lijnen zijn kort, we kennen elkaar en we weten wat er speelt. Dit alles doen we onder het motto: Vertrouwen, Verbinden en Verantwoordelijkheid. Het medewerkersonderzoek 2019-2020 wees uit dat medewerkers het vertrouwen van hun werkgever waarderen en dat het hen zelfstandiger en flexibeler maakt. Deze positieve waardering leverde het keurmerk “Beste werkgever” op.

KCC
Het Klant Contact Centrum (KCC) vormt voor de inwoners, bedrijven en instellingen van de gemeente Leidschendam-Voorburg de toegang tot de producten van de overheid. De afdeling is regisseur van de vraag en beheert de basisregistraties. De kernwoorden voor KCC zijn klantgericht, betrouwbaar en transparant. Binnen het KCC werken wij volgens het principe van hostmanship: wij behandelen de klant zoals de klant graag behandeld wil worden en wij werken aan een mensgerichte dienstverlening. De afdeling KCC bestaat uit 4 teams namelijk, Eerstelijns, Vergunningen, Basisregistraties en Kwaliteit en Organisatie

Opdracht
Als Medewerker Klantcontact Eerstelijns Dienstverlening ben je verantwoordelijk voor het ontvangen, registreren, uitzetten en afhandelen van vragen aan de telefoon.

Voor een juiste registratie van het klantcontact en het juist beantwoorden van een vraag bedien je diverse digitale systemen, zoals het telefoonsysteem, het klantbegeleidingssysteem, het klantcontactsysteem, de kennisbank en diverse andere backoffice-applicaties.

Van belang is dat je klanten vriendelijk en op een professionele wijze te woord staat en dat je een snelle en duidelijke vraagstelling bevordert. Je bent inhoudelijk goed op de hoogte van datgene wat er binnen de organisatie/een gemeente speelt en kunt onze inwoners ook inhoudelijk een stap verder helpen.

 

Competenties

  • Integriteit: Je handelt eerlijk en betrouwbaar binnen de gangbare (vastgestelde) ethische normen.
  • Conflicthantering: Je bent in staat om correct en tegemoetkomend te reageren op de reacties van anderen op het eigen gedrag,beleid of functie-uitoefening. Je weet adequaat te reageren op problemen, zonder hierdoor in het gedrang te komen of er te emotioneel onder te worden.
  • Klantgerichtheid: Je weet wensen of behoeften van klanten of gebruikers te onderzoeken en hiernaar te handelen. Daarnaast speel je in op de doelstellingen van doelgroepen en opdrachtgevers voor de langere termijn.
  • Mondelinge communicatie: Je maakt ideeën en meningen in begrijpelijke taal aan anderen mondeling duidelijk en je weet aante sluiten bij het publiek.
  • Nauwkeurigheid: Je verricht werkzaamheden met een grote mate van accuratesse.

 

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Zolang de corona-maatregelen van kracht zijn, wordt het werk thuis uitgevoerd. Een rustige werkplek en apparatuur is dan een vereiste. Inwerken zal op kantoor in Leidschendam plaatsvinden
  • Minimaal 32 uur beschikbaar, in ieder geval op maandag, dinsdag, donderdag van 8.30-17.00 uur

De Wensen

  • Aantoonbare kennis van administratieve processen en het werken met een CRM systeem (5 pt)
  • Een afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau 4 (15 pt)
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met klantcontact in de afgelopen 4 jaar (25 pt)
  • Minimaal 6 maanden aantoonbare werkervaring bij een Klantcontactcentrum bij een gemeente in de afgelopen 2 jaar (35 pt)

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox